Hotel Spring Hill Terraces

Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Spring Hill Terraces voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Spring Hill Terraces in het Nederlands

2008

Prettige mensen bij receptie, prima kamers, wel minuut of 20 lopen naar centrum, beter taxi, eurootje of 6

2006

Een leuk klein familie hotel

Michiel en Patricia
1-12-2006

Een leuk klein familie hotel. Ligging is erg goed. Je loopt zo naar het treinstation of naar het centrum (20 min). Kamers zijn er klein maar meer dan een bed en een badkamer heb je eigenlijk niet nodig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spring Hill Terraces in Brisbane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spring Hill Terraces zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.