Géén boekingskosten
AustraliëQueenslandBrisbaneAparthotels BrisbaneAparthotel Rendezvous Brisbane-Clarion

Aparthotel Rendezvous Brisbane-Clarion

AustraliëQueenslandBrisbane

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Rendezvous Brisbane-Clarion voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

3 Reviews over Rendezvous Brisbane-Clarion

• 8Raymond14-03-2012

Centraal gelegen, goed hotel.

Brisbane Redezvous 1032 25-28 okt 2011 Kamer 1032 is voorzien van 2 stevige boxsprings, sat-tv, stereotoren, dvd-speler, safe en airco. Er is ook een mini-keuken met koelkast en magnetron. Gratis wifi en internet computer, maximaal 3 uur per dag. Parkeergarage onder hotel is $28 per dag. Centraal gelegen tegenover central-station en vlakbij winkelstraten. Badkamer is voorzien van een douchecabine, inclusief shampoo etc. Er is geen bad en geen balkon.

• 8Peter16-02-2012

Degelijk stadshotel

Het Rendez Vous hotel ligt in het centrum van Brisbane, dicht bij alle bezienswaardigheden en winkels. De kamers zoijn niet erg groot, maar zijn voldoende geoutilleerd. Het personeel is attent en vriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Er is een restaurant, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Er zijn veel leuke eetgelegenehden vlakbij.

• 8longing05-02-2009

goed hotel

Heb in dit hotel een prettig verblijf gehad.prijs kwaliteit verhouding is goed ( mits je goed zoekt op internet( dit kan veel schelen!!)mooie nette kamer en prima douche. waterkoker /magnetron en servies op kamer aanwezig. let wel op aan welke zijde je kamer ligt( ik had een rumoerig backpackers hostel aan de overkant!!feest tot in de morgen.!! ik zal er graag weer verblijven mocht ik weer naar Bribane komen. o ja ligt om de hoek van het shopping centrum!!!

Aparthotel Rendezvous Brisbane-Clarion info

Het complex