Géén boekingskosten

Hotel Mercure Brisbane

AustraliëQueenslandBrisbane

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Brisbane voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 7 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over Mercure Brisbane

• 8menno27-02-2011

Mooi hotel

Mooi hotel centraal gelegen en met een mooi uitzicht over de stad en de Brisbane river. Wij zijn maar een dag gebleven in dit hotel omdat we de dag erna ons campertje op mochten halen en konden beginnen aan onze rondreis. Brisbane is een leuke stad met vooral een goed klimaat.

• 6wazige1330-04-2010

Super gelegen

Het hotel ligt op een loopafstandje van het centrum en je hoeft alleen de brug over te steken en dan ben je in het park. Het enige nadeel voor ons was dat ze geen ontbijt erbij leverde. Verder waren de 2persoons bedden erg klein

• 7P. Wolf21-02-2010

Prima hotel in de stad

Het Mercure hotel ligt midden in de stad bij de winkels een aan het water. Wij hadden een prachtig uitzicht over het water.

• 7jeanette21-01-2008

nov 2007 zaten wij in 't mecure hotel,wij hadden helaas een kamer met tussen deur,dus konden letterlijk alles horen van onze luidruchtige engelse buren.Na 2 nachten zouden we klagen maar 3de nacht waren ze weg.Dus nooit een kamer nemen met tussen deur

• 8Richard30-07-2007

Prima stadshotel, gunstig gelegen, ruime kamers met 2 queensize bedden.

• 9cindy20-02-2007

dit was het laatste hotel aan het einde van onze rondreis, vanuit brisbane weer vertrokken naar nederland. het hotel ligt aan een drukke weg aan de haven, maar is goed bereikbaar en direct in het centrum. vanaf het hotel is het ook makkelijk lopen naar het waterfront. mooie en verzorgde kamers met bad en douche, minibar en roomservice. niks op aan te merken, gewoon goed

• 9Hillie09-01-2006

Ik ben hier in februari 2004 geweest. Ik heb nog een paar nachten bijgeboekt omdat ik het zo'n goed hotel vond. Het zach er schitterend uit, netjes en verzorgd. Alles werkte gewoon goed. De service en het ontbijt waren ook prima. Het hotel werkte samen met het Ibis, wat ernaast zat, perfect geregeld. Al met al heb ik hier ontzettend genoten.

Hotel Mercure Brisbane info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)