Hostel Brisbane City Backpackers

Hostel Brisbane City Backpackers

9Fenomenaal

Australië, Queensland, Brisbane

Op vakantie geweest naar Brisbane City Backpackers?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Brisbane City Backpackers voor je op een rij gezet:

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

1 review over Hostel Brisbane City Backpackers

• 9Tom13-07-2010

Geweldig hostel!

Ik was erg te spreken over dit hostel. Licht dicht bij het station, op 5-10 minuten loopafstand is een straat met allemaal restaurantjes, een supermarkt (Coles) en zelfs een bioscoop. Het hostel ligt verder bijna aan de rivier en je hebt een erg mooi uitzicht over de stad. Service is prima, kamer wordt bijna elke dag gestofzuigd en 1 keer in de week helemaal opgeruimd. Er is een zwembad op het dak, het is niet geweldig maar het doet zijn werk, een dakterras met ligstoelen, een erg gezellige bar met terras en een restaurantje. Sanitair is schoon. Kortom, je hebt alles wat je nodig hebt om er een prima tijd te hebben!

Gereisd met vrienden in april 2010

0 tips over Hostel Brisbane City Backpackers

0 vragen over Hostel Brisbane City Backpackers

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig