Hotel Base Brisbane Palace Central

We hebben een aantal aanbieders voor Base Brisbane Palace Central voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Base Brisbane Palace Central

Great Location & Staff

Scott
    25-6-2009

But... noisey and a lot of the showers were 'out of order' otherwise a great place! If u like partying - definately the place to go!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Base Brisbane Palace Central in Brisbane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Base Brisbane Palace Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Base Brisbane Palace Central scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.