Reviews over Bowen

Mooi aan zee gelegen

Joke,
    31-1-2011

Dit is een terrein door een weg van het strand gescheiden. De plekken zijn ruim, en de beplanting mooi.

Het personeel was vriendelijk, het sanitair zeer eenvoudig. De kampkeuken werd door backpackers goed gebruikt. Het stadje Bowen ligt een stukje verder, wel met de auto, lopen is wat ver.

Leuk voor een One Night Stop

Rene,
    23-10-2009

Hotel ligt in een klein plaatsje aan een zijweg van de Bruce Higway, de belangrijkste Higway van Australië. In het dorp zelf is niet al te veel te beleven behoudens enkele bars, een supermarkt en dit motel. In het Motel zelf kan je een biertje drinken en een steak nuttigen. Verder weinig te beleven. Kamers niets op aan te merken. Prima hotel voor een stop op weg naar het Noordoosten van Queensland

Bowen scoort een 4,5 uit 10, op basis van 2 reviews