Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa

7Goed

Score uit 1 review

Australië, Queensland, Ashmore

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa?

7Goed

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa

• 7leen22-08-2007

Ik ben dol op Australie maar zeker niet op dit hotel.Ik HAAT werkelijk echt drie sterren hotels dat kan ik niet hebben.Ik heb geen idee waarom we dit hotel namen.In de brochure stond vijf sterren!!!Dat noem ik oplichten!!!!!Wij gingen juist toen het hier lekker warm was daar heb ik spijt van.En dan was ik nog zonder mijn partner geweest omdat hij iets verderop een zakenreis had!!!Ik vind het geen goed hotel maar wel een goede prijs/kwaliteit.

Alleen gereisd in april 2007

0 tips over Hotel Crowne Plaza Royal Pines Resort & Spa