Camping Flame Tree Tourist Village

CampingWeer vandaag25°19°
Camping Flame Tree Tourist Village

1 review over Camping Flame Tree Tourist Village in het Nederlands

Heerlijke plek in aards paradijs

Lia van Bruggen-Vreman
5-5-2010

Flame Tree Village is een heerlijke plek in een aards paradijs! De camping (resort) is schitterend aangelegd en heeft een klein maar erg leuk zwembad. Het sanitair is oké. Airlie Beach is, zoals zoveel plekjes langs de Australische kust, erg toeristisch. Flame Tree is daarin een echte oase. Je kunt vanaf de camping heerlijk wandelen naar het strand. Een echte aanrader als je een reis langs de oostkust maakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flame Tree Tourist Village in Airlie Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flame Tree Tourist Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Flame Tree Tourist Village scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.