Géén boekingskosten

Hotel Coral Sea Resort

AustraliëQueenslandAirlie Beach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Coral Sea Resort voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over Coral Sea Resort

• 9Peter04-02-2012

Fijn resort met prima service en mooi uitziocht

Wij waren hier 1 nacht op doorreis. Het resort ligt iets buiten Airlie Beach, op een rotspunt. De kamers zijn groot en luxe; wij hadden een kamer met uitzicht op de baai, maar er zijn ook kamers mer zeezicht, richting de Whitsundays. Er is een fijn zwembad met voldoende ligstoelen. Het restaurant ligt aan het zwembad en levert prima kwaliteit Ruim voldoende parkeerplaats (overdekt en gratis|)

• 9Diana 11-11-2011

Prachtig hotel

Wil je midden in het centrum van Arlie Beach liggen en optimaal genieten van de typische backpackerssfeer die hier hangt, zou ik iets anders zoeken. Voor ons was dit hotel een bewuste keuze; het ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum. De kamers zijn zeer ruim en voorzien van een zithoek en de balkon. Heb je ook nog zeezicht...we zijn niet van die "kamerzitters" maar dit balkon nodigt uit om er met een cocktail en een VB-tje te genieten van het prachtige uitzicht. Het balkon is voorzien van een hangmat én een jacuzi met uitzicht op het water.

• 8Sonja06-11-2008

Prima ligging!

Mooie ligging vlak aan zee met zicht op de yachthaven. Mooi restaurant, buiten aan het zwembad, en lekker gegeten (de vissoep was excelent). Onze kamer was in orde maar onze vrienden kregen een kamer toegewezen die voor mindervaliden bestemd was, niet zo leuk! Zeer vriendelijk aan de receptie. Een dagtocht gemaakt met Whitehaeven xpress naar de Whitsunday Islands, een echte aanrader!

• 9Diana08-10-2008

Mooi hotel

Mooi hotel net iets buiten het centrum gelegen. Kregen een kamer met uitzicht op zee. Super. Compleet met bubbelbad en hangmat op het balkon. 's avonds gegeten bij Mangrove's Jack. Een aanrader.

• 8Makz30-01-2008

wat was de kamer slecht. Laat je bij het inchecken niet afschepen met een invalide kamer als je slechts 1 of 2 nachten blijft. Eten en bediening was vreselijk slecht. Hotel ligt wel fantastisch, heel mooi groot zwembad en watersport activiteiten op 50 m.

• 9Maurits28-05-2006

Heel mooi rustig gelegen resort, net buiten het centrum van het drukke -met veel backpackers- Airlie Beach. Het zwembad is prachtig gelegen, naast het prima restaurant. Er is een aparte tour desk om bv een zeiltocht naar de Whitsunday Islands te boeken.

• 9gerrie05-03-2004

top ligging, goede service. mooie kamers met prachtuitzicht/hangmat, goede keuken. airlie beach heeft nauwelijks strand.

Hotel Coral Sea Resort info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)