Hostel Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation

HostelWeer vandaag22°16°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation in het Nederlands

Hostel Airlie Waterfront beschikt over meerpersoons kamers , 'slaapzalen'en kamers voor prive gebruik met extra luxe zoals balkon en TV. Allen tegen redelijke prijzen. Wel gehorig omdat alles van harde materialen is (tegelvloer,enz.) Erg schone kamers. Behulpzaam personeel. Gratis parking in de kelder. Internet gebruik mogelijk. Direct aan de boulevard in het centrum tegenover het strand gelegen. Receptie heeft veel tours en uitjes in hun beheer die geboekt kunnen worden. Je wordt bij de deur opgehaald en terug gebracht. Ideale plek om zeiltochten te maken (Whitsunday Island bijvoorbeeld) Restaurants voldoende, evenals winkeltjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation in Airlie Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Acties

Acties voor Hostel Airlie Waterfront Backpackers & Budget Accommodation