Airlie Beach

Reviews over Airlie Beach

Typische backbackerssfeer

Diana
    11-11-2011

Arlie Beach is een leuk strandstadje met zeer veel bachpack faciliteiten; goedkoop eten en drinken dus. In de hoofdstraat zijn zat restaurantjes en barretjes te vinden en ook de shopaholic komt hier aan zijn trekkken. In het centrum is genoeg accomodatie te vinden, maar ook voor de rustzoeker is er net buiten het centrum voldoende keuze, tot aan 4* resorts aan toe. Leuke uitvalsplek voor het zuidelijke gedeelte van het Great Barrier Reef

Gereisd Met partner in oktober 2008

Goeie uitvalsbasis voor het Great Barrier Reef!

Marianne
    2-3-2011

Ben je jong, dan is dit het Lloret van Australië. Wij vond het persoonlijk wat tè! Het is wel een geweldig plek om te beginnen aan je avontuur naar het Great Barrier Reef of de Whitsundays te bezoeken. Wat een prachtig gebied. Wij maakten een boottocht naar Hamilton Island en Whitehaven Beach, echt een aanrader, maar zeker ook een vlucht met Air Whitsunday is zeker weten een geweldige ervaring. Italiaans restaurant in de haven van Airlie Beach is Sorrento, nieuw geopend in okt 2010. Goed eten, relaxte sfeer en goeie service.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Whitsundays

Bart
    1-12-2010

De enige reden om naar Airlie beach te gaan is om the whitsundays eilanden te gaan bezoeken. Airlie beach zelf stelt helemaal niks voor. Het is een luidruchtig feest dorpje met veel dronken Engelsen. Ben hier ook niet lang gebleven. Heb een 3 daagse zeiltocht naar the whitsundays gemaakt en deze was super. Samen met Fraser Island de leukste trip die ik aan de oostkust gemaakt heb. Whitehaven beach is een must see, maar geniet gewoon van de prachtige eilandjes, het lekkere weer en heerlijk op zee te zijn!

Gereisd Alleenreizend in mei 2010

whitsunday ,mooiste beach ter wereld

H.T Zwaan
    9-8-2010

airlie beach zelf is gezellig ,veel backpackers,een paar goede restaurantjes en een prima camping(island gateway)Vanuit airlie bach kun je whitsunday island bezoeken en kom je op het mooiste strand ter wereld,met het witste en het fijnste zand ter wereld.De gehele eilanden groep is een sprookje .

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs

Pauline
    23-6-2008

Airlie Beach is een leuk plaatsje maar wat het vooral aantrekkelijk maakt is dat het DE perfekte uitvalsbasis is voor leuke tripjes naar een van de 74 eilanden. Boek een tocht op de Camira en je hebt een perfecte dag op een catamaran met onderweg een stop op Whitehaven Beach. En als je een goede B&B zoekt moet je naar Myaura gaan! Fantastisch uitzicht vanaf je eigen balkon, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars (als welkom een schotel tapas en een glas wijn) en niet toeristisch.

Gereisd Familie in april 2008
Airlie Beach scoort een 7,7 uit 10, op basis van 18 reviews