Appartement Mantra Pavillions

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Mantra Pavillions voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Mantra Pavillions in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit Meer!

Reinoudt
1-2-2011

Saai! omdat de wc's erg vies waren en we werden niet goed bedient, mijn kinderen vonden het vreselijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mantra Pavillions in Agnes Water, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mantra Pavillions zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.