Northern Territory

Reviews over accommodaties in Northern Territory

Fantastisch modern hotel met 102 kamers

Hans Le Large,
    20-9-2016

Bed & breakfest; zeer ruime lichte kamer met zeer ruim queensbed.

Gratis koffie (oplos) en thee op de kamer; kopjes en glazen beschikbaar; waterkoker en goede koelkast; airco & tv.

Badkamer met ligbad is zeer praktisch ingericht. Steeds "vers" badgoed. Kamers worden goed schoon gehouden.Voldoende kastruimte; magnetron.

Klein balkon. Lift en elektra werkt met keycard. Gratis Wifi met inlogcode; gratis krant. Er is een zwembad en gym.

Meer dan twee personen, kamers twee aan twee met tussendeur te koppelen. Zeer behulpzame en goede receptie. Er is opslagmogelijkheid voor koffers als je bv enkele dagen tussendoor een trip maakt in de natuurparken in de omgeving.

Restaurant voor ontbijt is goed. Voor lunch en diner zijn er in de binnenstad ruim voldoende restaurants met een ruime keuze. Vooral aan Waterfront is het goed toeven.

Er is een parkeergarage en autoverhuur is nabij (Budget)

goed hotel centraal gelegen

Els van der Wal,
    17-1-2016

Prima hotel, wel standaardkamer boeken. We hebben door omstandigheden 1 nacht een budgetkamer gehad maar dat is niets, heel gehorig, weinig comfort en een klein bed. De standaardkamers zijn prima, ruim, groot bed, koelkast, thee/koffie faciliiteit. Het hotel heeft een mooi zwembad met bar. Goed vertoeven als het daar ruim 40 gr. is. Aan de overkant zit een hele grote supermarkt, erg handig. Het restaurant is wel goed, niet heel bijz. maar goed eten voor redelijke prijs. Het hotel ligt op zo'n 15 min. lopen van de haven en de Esplanada. Ruime parkeermogelijkheid. Kortom een prima startpunt voor onze Australië reis.

Prima hotel

Rina van Overhagen,
    14-12-2014

Wij hebben hier 2 x 3 nachten gezeten rondom een paar dagen Ayers Rock.

Het was 2x prima. Nette kamers, prima airco (hard nodig daar) en we hebben er ook een aantal malen gegeten. En dat was ook goed.

Ik zou zo weer terug gaan.

Fijn ook de wasmachines en drogers.

Super!

Dave,
    18-1-2014

Art Deco kamer, superschoon.

Zwembad is top helemaal in de zomer.

Sfeervol

Dave,
    18-1-2014

Prima huisjes met een fijn zwembad.

Eten en vertier is top!