Hotel Safari Lodge Motel

7Goed

Australië, Northern Territory, Tennant Creek

Op vakantie geweest naar Safari Lodge Motel?

7Goed

Tonen op kaart

1 review over Hotel Safari Lodge Motel

• 7grietje17-06-2010

Zien als een hotel in de outback

Hotel staat op hoek van een doorgaande straat, er tegenover lag een niet meer ingebruik zijnde backpackers gelegenheid. De receptie was nieuw en zag er netjes uit. Wij moesten met de auto naar een zijstraat, dit was de toegang tot een pleintje waar de hotelkamers zijn. Dit gedeelte werd 's nachts afgesloten. Op het pleintje een overdekte bbq ruimte voor het gemak van de hotelgasten. Dat zag er een beetje rommelig uit. Via een klein gangetje kon men naar de andere kant van het gebouw, daar was de laundry voor de gasten en waslijnen. Kamers waren niet nieuw meer, maar wel met alle faciliteiten, ook een strijkplank en strijkijzer.

Gereisd met partner in mei 2008

0 tips over Hotel Safari Lodge Motel