Northern Territory

Reviews over accommodaties in Northern Territory

Prima hotel

Rina van Overhagen,
    14-12-2014

Wij hebben hier 2 x 3 nachten gezeten rondom een paar dagen Ayers Rock.

Het was 2x prima. Nette kamers, prima airco (hard nodig daar) en we hebben er ook een aantal malen gegeten. En dat was ook goed.

Ik zou zo weer terug gaan.

Fijn ook de wasmachines en drogers.

Sfeervol Hotel in het hart van Nat. Park Kakado.

Gerda,
    9-11-2013

Prachtig hotel, sfeervolle grote kamers.

Mooi zwembad.

Het uitzicht op het hotel, laat ik op een foto zien.

Binnen in het hotel sfeervol met grote Aboriginal paintings.

super hotel.

Leon van Hengel,
    24-6-2013

het Rydes airport hotel is super, kort bij het vliegveld. 3 min lopen. zeer schoon. de kamers mooi ruim . Heeft een zwembad ,maar je kunt ook naar her resort( overkant) is nog mooier.Gingen 2x bij het resort eten. super goed.het ontbijt in het hotel was goed maar gezien prijs beter.

goede verblijfplaats

Linsey,
    27-1-2013

Ontzettend vriendelijk onthaal. PC voor internet in lobby niet gebruiken! 2 dollar per 15min maar die PC gaat zo ontzettend traag dat het je geld niet waard is! Ruime kamer en badkamer. Met balkon. Mooi zwembad met ingebouwde barstoeltjes. Ruim ontbijtkeuze en groot restaurant.

goed hotel

Linsey,
    27-1-2013

Samen met enkele andere hotels vormt dit hotel het Ayers Rock resort. Er is een shuttlebus die om het kwartier beschikbaar is. In het resort ligt er ook een centrale shoppingplaats met winkeltjes en supermarkt. Je kan in eender welk hotel eten en drinken en het dan op jouw kamer laten boeken. Ruime receptie, onthaal is goed. Ruime kamer, wel kleine bedjes maar anders alles wat je nodig hebt. Restaurant is duur maar lekker. Wij verbleven hier 1 nacht en deden vanhieruit een 3daagse rondtoer met overnachting in tentenkampen.