Géén boekingskosten

Hotel Kings Canyon Resort

AustraliëNorthern TerritoryKings Canyon

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kings Canyon Resort voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 17 reviews

7.5GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

19 Reviews over Kings Canyon Resort

• 8Dave18-01-2014

Sfeervol

Prima huisjes met een fijn zwembad. Eten en vertier is top!

• 6Peter06-03-2012

on gezellig resort

Kings Canyon Resort is een ongezellige plaats, zeker aan het eind van het seizoen en in de stromende regen. De receptie was best vriendelijk. De kamer in motelvorm was op zich redelijk, maar er hing een putlucht en in de badkamer een rotte eieren lucht. Ook op andere kamers was dit zo. Komt door de samenstelling van het water ( zegt de receptie) . De bedden waren hard, dus de volgende morgen rugpijn! Restaurant was een eind lopen, groot, maar niet ongezellig. Er was alleen buffet mogelijk.

• 7Jan12-12-2011

enige resort in de buurt

zeer beperkte mogelijkheden om te eten. nogal prijzig buffet kwaliteit goed. prima bedden, ruime kamers.

• 8c_branje06-04-2011

ligt in geweldig stuk natuur

De ligging is prachtig in de natuur. Goede kamer. Fijne douche, heel belangrijk als je daar naar snakt na de Kings Canyon rim walk te hebben gedaan. Buffetdiner met veel keus, evenals bij het ontbijt.

• 6walter21-02-2011

zeer warm en niet geheel schoon

Resort ligt zeer afgelegen, is niet al te schoon. Omgeving bijzonder en avontuurlijk

• 7GertM30-07-2010

Ruime kamer op een camping

De hotelkamers (lodges) liggen op een camping terrein. De kamers hebben geen eigen sanitair, daarvoor maak je gebruik van de centrale ruimten die ook voor de campinggasten worden gebruikt. De kamer die wij hadden was groot en had 5 slaapplaatsen. Er per slaapplaats te boeken, kans is dan dat je de kamer deelt met anderen. Kamer heeft een koelkastje en koffiezet mogelijkheid. Er is een centraal keukentje beschikbaar, maar dan dien je eigen potten en pannen te hebben. Er is een magnetron.

• 7kees31-10-2009

Goed resort, wel het enige in de omtrek

Goed resort. Kamers heel leuk met mooi uitzicht. Klein zwembad. Ligging ideaal voor bezoek aan Kings Canyon.

• 8Sonja05-11-2008

Goed zonder meer!

Wij verbleven slechts 1 nacht in dit hotel. De service liet echt wel te wensen over, wanneer we bij het restaurant aankwamen (dat bijna leeg was) moesten we een uur wachten omdat er zogezegd veel reserveringen waren, toch is er niemand meer komen opdagen. Bij het uitchecken waren de computers stuk en zouden we een document moeten ondertekenen om daarna het tegoed bedrag te betalen, dat hebben we natuurlijk niet gedaan, 10 min later waren de computers ineens terug gemaakt, toch wel raar vind ik! De kamers zijn wel mooi en de ligging goed. Het zwembad had wel geen verwarmd water, het was wel mooi weer maar in een koud springen valt nooit mee! Voor 1 nacht is dit hotel wel o.k.

• 9Hans van den Brule13-06-2008

Prachtig resort met twee restaurant en een mogelijkheid voor een diner bij kampvuur. Dit laatste moet wel ver van te voren worden geboekt, maar is een culinair hoogstandje met geweldig wijnarrangement.

Er is een goedkoop hotelalternatief bij Kings Creek.

De kamers van het resort zijn ruim en goed verzorgd. In een nabijgelegen restaurant kan steaks worden gegeten met entertainment. Met deze echte Australische volkszangers voel je je echt in de outback.

• 8Hans Koster17-03-2008

Wij hadden, omdat we toch op doorreis waren, de goedkoopste accomodatie genomen, voor backpackers en zo. Dat viel zwaar tegen. Lees het reisverslag.

"Tenslotte zonder schade aan de nieren King's Canyon Resort gehaald. De vooruit gereserveerde eenvoudige accomodatie bleek een kaal hok zonder pantry, water, toilet of handdoeken- wèl 150 meter verderop een wasruimte - koelkast met het geluid van een straaljager - meteen uitgezet - en een paar andere dingen die niet deugden of ontbraken. Een blind paard zou nog bedanken.

Net voor sluitingstijd bij een tankstation een badhanddoek gekocht. Met een mooie kangoeroe erop. Toch nog iets. 's Nachts zelf gewoon in de struiken geklaterd, met jankende dingoes in de verte, best indrukwekkend. M. met d'r kangoeroe naar het washok. Bleek daar het licht uitgevallen. Shit komt nooit alleen, en wij komen daar liever niet meer terug."

Hotel Kings Canyon Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)