Hotel Kings Canyon Resort

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kings Canyon Resort voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Kings Canyon Resort in het Nederlands

Sfeervol

Dave
18-1-2014

Prima huisjes met een fijn zwembad. Eten en vertier is top!

Gereisd Met partner in november 2006

on gezellig resort

Peter
6-3-2012

Kings Canyon Resort is een ongezellige plaats, zeker aan het eind van het seizoen en in de stromende regen. De receptie was best vriendelijk. De kamer in motelvorm was op zich redelijk, maar er hing een putlucht en in de badkamer een rotte eieren lucht. Ook op andere kamers was dit zo. Komt door de samenstelling van het water ( zegt de receptie) . De bedden waren hard, dus de volgende morgen rugpijn! Restaurant was een eind lopen, groot, maar niet ongezellig. Er was alleen buffet mogelijk.

Gereisd Met partner in Sun Nov 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

enige resort in de buurt

Jan
12-12-2011

zeer beperkte mogelijkheden om te eten. nogal prijzig buffet kwaliteit goed. prima bedden, ruime kamers.

Gereisd Met partner in november 2011

ligt in geweldig stuk natuur

c_branje
6-4-2011

De ligging is prachtig in de natuur. Goede kamer. Fijne douche, heel belangrijk als je daar naar snakt na de Kings Canyon rim walk te hebben gedaan. Buffetdiner met veel keus, evenals bij het ontbijt.

Gereisd Met vrienden in oktober 2003

zeer warm en niet geheel schoon

walter
21-2-2011

Resort ligt zeer afgelegen, is niet al te schoon. Omgeving bijzonder en avontuurlijk

Gereisd Met partner in maart 2010

Ruime kamer op een camping

GertM
30-7-2010

De hotelkamers (lodges) liggen op een camping terrein. De kamers hebben geen eigen sanitair, daarvoor maak je gebruik van de centrale ruimten die ook voor de campinggasten worden gebruikt. De kamer die wij hadden was groot en had 5 slaapplaatsen. Er per slaapplaats te boeken, kans is dan dat je de kamer deelt met anderen. Kamer heeft een koelkastje en koffiezet mogelijkheid. Er is een centraal keukentje beschikbaar, maar dan dien je eigen potten en pannen te hebben. Er is een magnetron.

Gereisd Met partner in Thu Jul 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed resort, wel het enige in de omtrek

kees
31-10-2009

Goed resort. Kamers heel leuk met mooi uitzicht. Klein zwembad. Ligging ideaal voor bezoek aan Kings Canyon.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goed zonder meer!

Sonja
5-11-2008

Wij verbleven slechts 1 nacht in dit hotel. De service liet echt wel te wensen over, wanneer we bij het restaurant aankwamen (dat bijna leeg was) moesten we een uur wachten omdat er zogezegd veel reserveringen waren, toch is er niemand meer komen opdagen. Bij het uitchecken waren de computers stuk en zouden we een document moeten ondertekenen om daarna het tegoed bedrag te betalen, dat hebben we natuurlijk niet gedaan, 10 min later waren de computers ineens terug gemaakt, toch wel raar vind ik! De kamers zijn wel mooi en de ligging goed. Het zwembad had wel geen verwarmd water, het was wel mooi weer maar in een koud springen valt nooit mee! Voor 1 nacht is dit hotel wel o.k.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig resort met twee restaurant en een mogelijkheid te

Hans van den Brule
13-6-2008

Prachtig resort met twee restaurant en een mogelijkheid voor een diner bij kampvuur. Dit laatste moet wel ver van te voren worden geboekt, maar is een culinair hoogstandje met geweldig wijnarrangement.

Er is een goedkoop hotelalternatief bij Kings Creek.

De kamers van het resort zijn ruim en goed verzorgd. In een nabijgelegen restaurant kan steaks worden gegeten met entertainment. Met deze echte Australische volkszangers voel je je echt in de outback.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hadden, omdat we toch op doorreis waren, de genomen, -

Hans Koster
17-3-2008

Wij hadden, omdat we toch op doorreis waren, de goedkoopste accomodatie genomen, voor backpackers en zo. Dat viel zwaar tegen. Lees het reisverslag.

"Tenslotte zonder schade aan de nieren King's Canyon Resort gehaald. De vooruit gereserveerde eenvoudige accomodatie bleek een kaal hok zonder pantry, water, toilet of handdoeken- wèl 150 meter verderop een wasruimte - koelkast met het geluid van een straaljager - meteen uitgezet - en een paar andere dingen die niet deugden of ontbraken. Een blind paard zou nog bedanken.

Net voor sluitingstijd bij een tankstation een badhanddoek gekocht. Met een mooie kangoeroe erop. Toch nog iets. 's Nachts zelf gewoon in de struiken geklaterd, met jankende dingoes in de verte, best indrukwekkend. M. met d'r kangoeroe naar het washok. Bleek daar het licht uitgevallen. Shit komt nooit alleen, en wij komen daar liever niet meer terug."

Gereisd Met vrienden in mei 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kings Canyon Resort in Kings Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kings Canyon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.