Northern Territory

Northern Territory

We hebben een aantal aanbieders voor Northern Territory voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Northern Territory

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Northern Territory met kinderopvang

Reviews over accommodaties in Northern Territory

goed hotel centraal gelegen

Els van der Wal,
    17-1-2016

Prima hotel, wel standaardkamer boeken. We hebben door omstandigheden 1 nacht een budgetkamer gehad maar dat is niets, heel gehorig, weinig comfort en een klein bed. De standaardkamers zijn prima, ruim, groot bed, koelkast, thee/koffie faciliiteit. Het hotel heeft een mooi zwembad met bar. Goed vertoeven als het daar ruim 40 gr. is. Aan de overkant zit een hele grote supermarkt, erg handig. Het restaurant is wel goed, niet heel bijz. maar goed eten voor redelijke prijs. Het hotel ligt op zo'n 15 min. lopen van de haven en de Esplanada. Ruime parkeermogelijkheid. Kortom een prima startpunt voor onze Australië reis.

Gereisd met partner in november 2015

Mooi en rustig gelegen buiten centrum

Lidy_en_Jaap,
    23-3-2014

Een aantal nachten in dit hotel doorgebracht. Ligt aan de doorgaande route vanaf de luchthaven naar de stad, Redelijk rustig met af en toe wat geluid van het tegenover gelegen sportveld.

Kamers zijn redelijk ruim maar de airco heeft het moeilijk om de kamer af te koelen als je de hele dag op pad bent geweest. Bedden zijn prima en ook de douche is goed.

Personeel aan de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk, gratis gekoeld water en koffie als je daar even moet zijn.

Helaas geen gratis WIFI op de kamers, maar als je wilt een half uur per dag gratis in de receptie en de bar.

Gereisd met partner in februari 2014

Super!

Dave,
    18-1-2014

Art Deco kamer, superschoon.

Zwembad is top helemaal in de zomer.

Gereisd met partner in november 2006

Fijn hotel met zwembad

Dave,
    18-1-2014

Groot hotel met goede kamers.

Ontbijt is prima, shuttle service naar vliegveld ok.

Gereisd met partner in november 2006

Hotel met ruime kamers

Annelies,
    4-12-2013

We hebben overnacht voorafgaand aan onze camping rondtoer in The Red Center. Aangezien we erg vroeg opgehaald werden kregen we een eenvoudig ontbijtpakketje mee. De kamer was heel royaal met een goed bed. Er lag een terras achter, waar we geen gebruik van hebben kunnen maken. Misschien maar goed ook, want vrienden van ons kregen een gat in het raam van - wat later bleek - een opgeworpen steen van de rijweg die achter een schutting ligt. Er zijn 2 zwembaden met stoelen en een tuin. Er is een ongezellig restaurant waar we 's avonds hebben gegeten. Ook de bar binnen nodigt niet echt uit. Dan maar liever buiten zitten. Het gehele complex is opgezet als een soort motel met diverse gebouwen met hotelkamers. Zit je op de eerste etage dan dien je van de trappen gebruik te maken. Geen lift aanwezig. Het receptiepersoneel is overigens heel behulpzaam. Gratis opslagmogelijkheid voor je koffers. Het hotel ligt op een flinke loopafstand van het centrum van AS.

Gereisd met vrienden in oktober 2013