Vakantie in Katherine

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Katherine

Reviews over Katherine

• 6Dave18-01-2014

Klein doorreisdorp

Klein centrum, in ons geval veel dronken Aboriginals. Dichtbij de Gorge! (Nitmiluk NP)

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2006

• 8Conny07-05-2012

naar de Katherine Gorge

Vanuit Katherine kun je een prachtige excursie maken naar de Katherine Gorge. In een kano kun je de rivier afzakken, zwemmen in het heldere water en je vindt er zoetwaterkrokodillen. Die zijn min of meer ongevaarlijk maar hebben hun nesten langs de kant dus daar moet je wel voor oppassen.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in november 1997

• 6Bart03-12-2010

Echt outbackdorpje

Katherine is een echt outbackdorpje, maar erg handig om de inkopen te doen. Het ligt zo'n 400 km onder Darwin, maar echt totaal in the outback. Katherine Gorge is wel echt een aanrader, krokodillen in the gorge en een prachtige rondvaart. Denk er wel goed om welk seizoen je katherine bezoekt, tropische klimaat. Toen ik er was, was het heel erg vochtig en heel warm, niet echt aan te raden!

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2010

• 7anita01-12-2007

katherine is een leuk dorp waar je goed je inkopen kan doen, wij hebben op de springvale homestead camping gestaan, erg leuk met de kangeroos om je heen. De omgeving is echt schitterend een aanrader als je in noord australie bent.

• 9Omgeving

Gereisd in december 2007

• 6Ursula Visser09-01-2007

Katherine is een typisch Outback dorp. Er zijn wel voldoende winkels er is een internetcafe (in de gallerij). De omgeving is prachtig.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur