Géén boekingskosten

Aurora Kakadu Resort

AustraliëNorthern TerritoryKakadu

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aurora Kakadu Resort voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 7 reviews

6.9VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Aurora Kakadu Resort

• 7Dave18-01-2014

Hotel midden in Kakadu NP

Goed hotel voor in een Nationaal Park. Mooie tuin met zwembad, eten redelijk. Wakker worden naar buiten lopen en dan tussen de wallaby's staan ..... geweldig!

• 7Sonja05-11-2008

Niet al te proper!

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Bij aankomst waren de kamers echt niet proper, spinnewebben hingen overal! Toch werd er dadelijk iemand gestuurd om ze te verwijderen, toen ik zei dat het precies een tijdje geleden was dat ze nog gepoetst hadden kreeg ik als antwoord: It's only a few weeks ago, this is a national park! Het hotel zag er wel leuk uit, mooi zwembad in prachtige tuin met vele kakatoes die de ganse dag rondvlogen. Wij hielden een lekkere barbie waarvoor het hotel wel goed uitgerust was. Het ontbijt was zeer simpel en de bediening ging maar zeer langzaam. Ik zou dit hotel niet aanraden, ook de ligging is niet zo goed, je kan beter een half uurtje verderop in Jabiru iets zoeken, dan ben je dichter bij de toeristische trekpleisters.

• 8Joyce07-08-2007

Gezellig en leuk hotel. Keurige kamer met goede bedden en badkamer. Leuk restaurant, vriendelijke medewerkers aan de balie en gezellig zwembad. Goede sfeer in een prachtige omgeving.

• 2jessi31-03-2007

We zijn hier geweest tijdens een 24 daagse rondreis en de meeste mensen vonden dit het slechtste hotel van de rondreis,het eten was heel simpelen de kamers waren heel vies, veel ongedierte en ze dateerde uit de middeleeuwen. Het enige possitieve zijn een paar kangeroes die je 's avonds te zien krijgt.

• 8Kees06-05-2006

Goed hotel, midden in Kakadu N.P. Groot zwembad in een grote tuin met veel wild-life.

• 8Diana20-12-2005

Prachtige ligging in Kakaka NP. De wallaby's springen om het huisje, er zitten honderden kakatoe's in de bomen om je heen; kortom,helemaal Australië!

• 8Nico van Rijn20-07-2005

Het resort ligt midden in het Kakadu National Park. Mooi ruim park. Prima zwembad. Goed restaurant. Kleine supermarkt, is voldoende. Prima koele kamers. Kortom, je komt niets te kort. (toen wij het Kakadu National park inreden was het gratis).

Hotel Aurora Kakadu Resort info

• WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Arnhem Highway, 0886