Reviews over Kakadu

Paradijselijk

DickvanToorn,
    12-2-2017

Resort met vaste accommodatie en camping, ook voor campers/caravans. Ligging midden in de natuur van Kakadu Nationaal Park, bereikbaar over zeer goede weg vanuit bewoonde wereld. Vlakbij een prachtige, paradijselijke rivier in een altijd groen, tropisch landschap. Heel veel wildwaarnemingen. Prima excursie mogelijkheden met zeer goede gidsen. Sommige routes 4WD, (kunnen geblokkeerd zijn in natte seizoen oktober-april).

Goede gedegen accommodatie, geen overdreven luxe. Goede verzorging d.m.v. restaurant, zowel á la carte als buffetten. Tanken mogelijk.

Nadeel: tamelijk ver vanaf bewoonde wereld, kampwinkel beperkt.

Hotel midden in Kakadu NP

Dave,
    18-1-2014

Goed hotel voor in een Nationaal Park.

Mooie tuin met zwembad, eten redelijk.

Wakker worden naar buiten lopen en dan tussen de wallaby's staan ..... geweldig!

Sfeervol Hotel in het hart van Nat. Park Kakado.

Gerda,
    9-11-2013

Prachtig hotel, sfeervolle grote kamers.

Mooi zwembad.

Het uitzicht op het hotel, laat ik op een foto zien.

Binnen in het hotel sfeervol met grote Aboriginal paintings.

Ooit in een krokodil geslapen

Floyd,
    23-4-2012

Geweldig hotel, al was het alleen maar om de vorm: het hotel is gebouwd in de vorm van een krokodil!! Het eten is goed. Het hotel is een prima uitvalsbasis om Kakadu National Park te ontdekken. Op weg naar het hotel een absolute must see gedaan: Jumping Crocodils.

goede plek voor het verkennen van het park

Conny,
    2-4-2012

vanuit de lodge kun je verschillende excursies maken om Kakadu National Park te verkennen

Kakadu scoort een 9,1 uit 10, op basis van 12 reviews