Géén boekingskosten
AustraliëNorthern TerritoryDarwinHotels DarwinHotel Travelodge Mirambeena Resort

Hotel Travelodge Mirambeena Resort

AustraliëNorthern TerritoryDarwin

7.7GoedScore uit 22 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

22 Reviews over Travelodge Mirambeena Resort

• 8Els van der Wal17-01-2016

goed hotel centraal gelegen

Prima hotel, wel standaardkamer boeken. We hebben door omstandigheden 1 nacht een budgetkamer gehad maar dat is niets, heel gehorig, weinig comfort en een klein bed. De standaardkamers zijn prima, ruim, groot bed, koelkast, thee/koffie faciliiteit. Het hotel heeft een mooi zwembad met bar. Goed vertoeven als het daar ruim 40 gr. is. Aan de overkant zit een hele grote supermarkt, erg handig. Het restaurant is wel goed, niet heel bijz. maar goed eten voor redelijke prijs. Het hotel ligt op zo'n 15 min. lopen van de haven en de Esplanada. Ruime parkeermogelijkheid. Kortom een prima startpunt voor onze Australië reis.

• 6Dave16-01-2014

Goede ligging

Centraal gelegen hotel met zwembad. Onze reispapieren zouden hier klaar liggen, dus niet. Na wat telefoontjes naar Sydney leverde dat wat problemen op met vouchers e.d. Nieuwe bemanning receptie vonden de papieren toch.....

• 8libas17-12-2010

Goed Hotel

Het hotel ligt lekker centraal. De service is behoorlijk. Wij kwamen erg vroeg (05:30uur) aan en konden nog niet in onze kamer. We konden wel (tegen vergoeding) ontbijten, en onze kamer was om 10:00uur al beschikbaar. Schone en grote kamer. Alles goed toegankelijk.

• 7JJ22-11-2010

Oke

Het hotel is goed, kamers zijn netjes, bedden goed, douche schoon en goed. We zijn er 2 keer 1 nacht geweest. Het was kort maar gaf wel een goede indruk.

• 6Arno Verweij08-05-2010

Goed, ietwat kil hotel

Hotel ligt vlakbij grote supermarkt (Woolworths) en niet ver van het uitgaanscentrum (Mitchell Street). Hotel heeft een zakelijke uitstraling; kamers zijn goed, schoon en modern.

• 9Cindy29-12-2009

Super

Voor de 2 e maal naar dit hotel geweest. Heel mooi en schone hotelkamer, 2 zwembaden. Personeel heel aardig. Mocht al om 10 uur in de ochtend inchecken. Locatie midden in het centrum van Darwin

• 8Henry en Marloes08-08-2009

relaxt hotel op goede locatie

Echt een fijn hotel, met een hoog relax gehalte. Dit wordt mede ondersteund door het subtropische klimaat en dito zwembad. Ik ben op zich in veel luxere hotels geweest maar dit hotel heeft gewoon een hele goede vibe.

Absolute aanrader.

• 8Prummie22-06-2009

Prima hotel

Mooi hotel met ruime kamers, redelijk dichtbij het centrum. De foto's lijken altijd fraaier, de tuin is wel heel erg klein, net als het zwembad. Maar als het er niet zo druk is, dan is het prima zo.

• 7V. Boterman09-02-2009

Fijn hotel

Goed gelegen t.o.v. centrum en Apollo camperverhuur. Nette kamers. Zeer goede service.

• 9Danny & Angela uit Leusden01-07-2008

Relaxed & easygoing

De goede naam van Travelodge Australie wordt hier in Darwin weer eens bevestigd. 24-uurs-service top en heerlijk rustig. Advies: neemt een kamer zo hoog mogelijk zodat je geen last heb van verkeer onder je raam. Beloning: mooie panoramas over Darwin en de baai. Wasmachine en droger kosten ieder AUD 3. Tropisch sfeertje en tegenover Woolworths voor vers eten en broodje.

Hotel Travelodge Mirambeena Resort info

• WasseretteBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    064 Cavenagh Street, 0800