KinderhotelWeer vandaag34°25°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Mirambeena Resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Travelodge Mirambeena Resort in het Nederlands

goed hotel centraal gelegen

Els van der Wal
17-1-2016

Prima hotel, wel standaardkamer boeken. We hebben door omstandigheden 1 nacht een budgetkamer gehad maar dat is niets, heel gehorig, weinig comfort en een klein bed. De standaardkamers zijn prima, ruim, groot bed, koelkast, thee/koffie faciliiteit. Het hotel heeft een mooi zwembad met bar. Goed vertoeven als het daar ruim 40 gr. is. Aan de overkant zit een hele grote supermarkt, erg handig. Het restaurant is wel goed, niet heel bijz. maar goed eten voor redelijke prijs. Het hotel ligt op zo'n 15 min. lopen van de haven en de Esplanada. Ruime parkeermogelijkheid. Kortom een prima startpunt voor onze Australië reis.

Gereisd met partner in november 2015

Goede ligging

Dave
16-1-2014

Centraal gelegen hotel met zwembad.

Onze reispapieren zouden hier klaar liggen, dus niet.

Na wat telefoontjes naar Sydney leverde dat wat problemen op met vouchers e.d.

Nieuwe bemanning receptie vonden de papieren toch.....

Gereisd met partner in november 2006

Goed Hotel

libas
17-12-2010

Het hotel ligt lekker centraal. De service is behoorlijk. Wij kwamen erg vroeg (05:30uur) aan en konden nog niet in onze kamer. We konden wel (tegen vergoeding) ontbijten, en onze kamer was om 10:00uur al beschikbaar. Schone en grote kamer. Alles goed toegankelijk.

Gereisd met partner in augustus 2010

Oke

JJ
22-11-2010

Het hotel is goed, kamers zijn netjes, bedden goed, douche schoon en goed.

We zijn er 2 keer 1 nacht geweest. Het was kort maar gaf wel een goede indruk.

Gereisd met partner in oktober 2010

Goed, ietwat kil hotel

Arno Verweij
8-5-2010

Hotel ligt vlakbij grote supermarkt (Woolworths) en niet ver van het uitgaanscentrum (Mitchell Street). Hotel heeft een zakelijke uitstraling; kamers zijn goed, schoon en modern.

Gereisd alleenreizend in december 2009

Super

Cindy
29-12-2009

Voor de 2 e maal naar dit hotel geweest. Heel mooi en schone hotelkamer, 2 zwembaden. Personeel heel aardig. Mocht al om 10 uur in de ochtend inchecken.

Locatie midden in het centrum van Darwin

Gereisd met partner in december 2009

relaxt hotel op goede locatie

Henry en Marloes
8-8-2009

Echt een fijn hotel, met een hoog relax gehalte. Dit wordt mede ondersteund door het subtropische klimaat en dito zwembad. Ik ben op zich in veel luxere hotels geweest maar dit hotel heeft gewoon een hele goede vibe.

Absolute aanrader.

Gereisd met partner in december 2005

Prima hotel

Prummie
22-6-2009

Mooi hotel met ruime kamers, redelijk dichtbij het centrum. De foto's lijken altijd fraaier, de tuin is wel heel erg klein, net als het zwembad. Maar als het er niet zo druk is, dan is het prima zo.

Gereisd met partner in mei 2006

Fijn hotel

V. Boterman
9-2-2009

Goed gelegen t.o.v. centrum en Apollo camperverhuur. Nette kamers. Zeer goede service.

Gereisd met partner in september 2008
2008

Relaxed & easygoing

Danny & Angela uit Leusden
1-7-2008

De goede naam van Travelodge Australie wordt hier in Darwin weer eens bevestigd. 24-uurs-service top en heerlijk rustig. Advies: neemt een kamer zo hoog mogelijk zodat je geen last heb van verkeer onder je raam. Beloning: mooie panoramas over Darwin en de baai. Wasmachine en droger kosten ieder AUD 3. Tropisch sfeertje en tegenover Woolworths voor vers eten en broodje.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Mirambeena Resort in Darwin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Mirambeena Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.