Géén boekingskosten
AustraliëNorthern TerritoryDarwinHotels DarwinHotel Holiday Inn Esplanade Darwin

Hotel Holiday Inn Esplanade Darwin

AustraliëNorthern TerritoryDarwin

7.8GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

5 Reviews over Holiday Inn Esplanade Darwin

• 8edo24-01-2012

prima hotel met zakelijke uitstraling

Goed overnachtingshotel. Lekker buiten ontbijten naast het zwembad. De Kamers zijn geschikt voor gezin met 2 kinderen.

• 9Christina15-09-2011

Prachtig hotel

Prachtig hotel, kijkt uit op zee, entree mooi, alleen is het een beetje raar als je de koffers wilt meenemen zonder ze over de trappen te moeten zeulen, dat je dan echt een heel eind om moet lopen voor de hellingbaan. Kamers prachtig, ruime badkamer met aparte douche en bad. Koffie- en theezetfaciliteiten op de kamer. Diner uitstekend, evenals ontbijt de volgende dag. Mooi zwembad, leuke bar. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, toen ik naar internet vroeg om vast te kunnen inchecken voor mijn vlucht naar Sydney van de volgende dag, hebben ze dat zelf voor me gedaan. Internet was er trouwens wel in een klein maar goed business center.

• 8c_branje04-02-2011

mooi hotel, aardig personeel

Hotel kijkt uit op zee. Op loopafstand van het centrum, maar 10 minuten lopen in de drukkende hitte en blakerende zon kan toch al veel zijn. Erg fijn: we arriveerden na 30 uur gereisd te hebben om 5 uur 's morgens en konden meteen inchecken en een paar uur slaap pakken voor we de stad gingen verkennen. We hadden badkamer met bad en aparte douche. Kluisje. Bij de koffie/theefaciliteiten op de kamer vertrouwde Pickwick thee en Douwe Egberts koffie. Zowel diner als ontbijt prima.

• 8Bert Kippers13-03-2008

In 2007 voor een paar dagen bezocht. Goed hotel met goede keuken (prima vis). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi zwembad met bar en overige faciliteiten. Locatie aan de esplanade is ook goed.

• 6Judith24-02-2004

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)