Vakantiepark Darwin Boomerang Motel & Caravan Park

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Australië, Northern Territory, Darwin

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Darwin Boomerang Motel & Caravan Park?

9Fenomenaal

Meer vakantiepark info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiepark Darwin Boomerang Motel & Caravan Park

• 9Grietje08-08-2010

Ideale uitgangspunt voor diverse uitstapjes

20 mins van Darwin, 10 mins naar crocodille farm, 5 mins groot winkelcentrum, dichtbij Litchfield N.P. Waarom naar Kakadu gaan, duur en druk vanwege de toeristen. Litchfield is ook een juweeltje. Mooie ruime kamers met groot aanrechtblok, badkamer heel netjes. We hadden ons eigen prive terrasje aan de achterkant in een subtropische tuin. Zwembad nog geen 75 mtr lopen. Wat wil je nog meer. Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad

• 8Onderkomen
      • 8Activiteiten