We hebben een aantal aanbieders voor Darwin voor je op een rij gezet:

vakanties Darwin

We hebben een aantal aanbieders voor Darwin voor je op een rij gezet:

Reviews over Darwin

Leuk stadje : plan er gerust 1 dag voor in.

Michael
    30-8-2018

Leuk stadje... met mooi parkje en veilig strandje (en openluchtzwembad) downtown aan zee. Verblijf Niet in het Travellodge hotel in het centrum ... van buiten mooi maar smerige kamers en veel lawaai. Vlakbij dat hotel op een grote parkeerplaats wel een geweldige Baobabboom... voor de liefhebber. Huur je een auto, neem een 4 wheel drive... sommige mooie plekken zonder asfaltweg (in p.a. Kakadu N.P. ) mogen alleen met 4x4 worden bezocht. In natte seizoen een 4x4 met snorkel nemen om niet ingesloten te raken tussen ondergelopen wegen. Darwin is 1 hele dag waard... heeft in de avonduren niet de gezelligheid van bijv. Cairns.

Klein maar wel sfeervol.

Gerda
    20-10-2013

Darwin is niet groot, met een bus rijdt je in een half uur de stad door, Echter er zijn wel wat leuke dingen te doen, strand (Oostpunt), Botanische tuin (een hele grote) en de daarbij gelegen Mindler markt. (donderdag en zaterdag). Verder zijn er tal van leuke restaurantjes. Thai, Iers, Italiaans, Grieks.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Prima startplek voor een safari

Boogies
    23-9-2012

Wij logeerden hier een paar nachten na aankomst in Australië. Vervolgens hebben we een campingsafari gedaan in het Kakadu National Park. Slapen onder de sterren, zwemmen bij idyllische watervallen en prachtige oude natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

ideaal begin of einpunt vd reis door australië

david4
    7-11-2010

Ruime, schone en warme stad. Zoals gezegd kun je hier je reis afsluiten of beginnen. Vele eet en drink gelegenheden. Bediening was niet vriendelijk overall genomen... Huur een fiets en je kunt alle bezienswaardigheden in en buiten de stad makkelijk bereiken. De fietspaden zijn er ruim en goed onderhouden. Er is ook genoeg te doen buiten de stad met alle natuurparken etc.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Subtropische stad

Bart
    24-7-2010

Een stad die je voornamelijk gebruikt om de prachtige parken in de omgeving te zien; Kakadu, Litchfield en Katherine gorge! Darwin zelf is een redelijke plaats, met veel gezellige barretjes en kroegjes. Een echte backpacker plaats, waar ook veel dronken! Engelsen zijn! Let wel goed op wanneer je Darwin bezoekt, in het regenseizoen zal het er niet zo heel erg leuk zijn omdat het eigenlijk de hele dag regent en de temperatuur nog wel steeds 30 is, dus erg vochtig! Terwijl het in het droge seizoen ook 30 graden is maar dan is het droog en kun je veel meer zien van Kakadu national park!

Gereisd Alleenreizend in januari 2010
Darwin scoort een 7,1 uit 10, op basis van 21 reviews