Camping Overlander Caravan Park

Meer campinginfo

1 review over Camping Overlander Caravan Park

• 7Grietje13-02-2011

On site vans

Hier zijn we van onze gebruikelijke accomodatie afgeweken. Men had hier geen cabins maar wel on site vans. Deze stonden echter wel dicht bij de sanitaire voorzieningen. Toch vond ik het niet prettig om 's nachts naar het toilet te moeten gaan. Het sanitair was echt spic en span schoon. Daar was de eigenaresse ook een beetje trots op. Zij was van Makkinga Fr. naar Melbourne geemigreerd en toen overland naar Darwin getrokken om daar een caravanpark te beginnen. Een on site van vinden wij wat te krap en het was wat behelpen. Maar de omgeving maakte het meer dan de moeite waard. In droge seizoen exotische markt op de pier, een prachtige zonsondergang. Cullen Bay is ook een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Overlander Caravan Park