Vakantie in Batchelor

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Batchelor

Reviews over Batchelor

• 6Dave18-01-2014

Klein gehucht

Als U hier komt ga naar de Butterfly Farm van Chris en zijn Belgische vriendin. Beetje Hippie stijl. Lekker eten en veel gezelligheid, we hebben hier niet overnacht.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2006

• 0edo27-02-2012

Nice town to stay, when visiting Litchfield NP

Nice minerstown to stay, when visiting Litchfield NP. The town has shady streets

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2011

• 9Wassila Ochchan24-11-2009

goed

prachtige omgeving, ik heb ervan genoten en de bedoeling was volledige rust, dat hebben we ook gehad

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9Wiel28-12-2006

Mooie rustige camping in Batchelor. waar tegen de avond Australische " mussen" gevoerd werden door de camping eigenaar. Onderweg naar Batchelor eeen crocodile farm bezocht waar krokedillen worden gefokt voor de leerindustrie en restaurants. Wat een prachtige beesten zijn het, maar wat gevaarlijk.

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2005

• 8Jan-Joost de Weijer06-07-2005

Batchelor heeft een Big4 camping. Die staan goed aangeschreven in Australië, en terecht. Naast de camping is een pub, waar je voor een zeer redelijke prijs een pubmeal kunt krijgen. Voorts is er een bottleshop. Ga niet onder een pandanuspalm staan. Hierin zitten keiharde, oranje vruchten ter grootte van een sinaasappel, die behoorlijk schade aan de camper kunnen veroorzaken.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur