Northern Territory

Northern Territory

We hebben een aantal aanbieders voor Northern Territory voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Northern Territory

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Northern Territory met balkon / terras

Reviews over accommodaties in Northern Territory

Fantastisch modern hotel met 102 kamers

Hans Le Large,
    20-9-2016

Bed & breakfest; zeer ruime lichte kamer met zeer ruim queensbed.

Gratis koffie (oplos) en thee op de kamer; kopjes en glazen beschikbaar; waterkoker en goede koelkast; airco & tv.

Badkamer met ligbad is zeer praktisch ingericht. Steeds "vers" badgoed. Kamers worden goed schoon gehouden.Voldoende kastruimte; magnetron.

Klein balkon. Lift en elektra werkt met keycard. Gratis Wifi met inlogcode; gratis krant. Er is een zwembad en gym.

Meer dan twee personen, kamers twee aan twee met tussendeur te koppelen. Zeer behulpzame en goede receptie. Er is opslagmogelijkheid voor koffers als je bv enkele dagen tussendoor een trip maakt in de natuurparken in de omgeving.

Restaurant voor ontbijt is goed. Voor lunch en diner zijn er in de binnenstad ruim voldoende restaurants met een ruime keuze. Vooral aan Waterfront is het goed toeven.

Er is een parkeergarage en autoverhuur is nabij (Budget)

Gereisd met partner in juli 2016

goed hotel centraal gelegen

Els van der Wal,
    17-1-2016

Prima hotel, wel standaardkamer boeken. We hebben door omstandigheden 1 nacht een budgetkamer gehad maar dat is niets, heel gehorig, weinig comfort en een klein bed. De standaardkamers zijn prima, ruim, groot bed, koelkast, thee/koffie faciliiteit. Het hotel heeft een mooi zwembad met bar. Goed vertoeven als het daar ruim 40 gr. is. Aan de overkant zit een hele grote supermarkt, erg handig. Het restaurant is wel goed, niet heel bijz. maar goed eten voor redelijke prijs. Het hotel ligt op zo'n 15 min. lopen van de haven en de Esplanada. Ruime parkeermogelijkheid. Kortom een prima startpunt voor onze Australië reis.

Gereisd met partner in november 2015

Hotel midden in Kakadu NP

Dave,
    18-1-2014

Goed hotel voor in een Nationaal Park.

Mooie tuin met zwembad, eten redelijk.

Wakker worden naar buiten lopen en dan tussen de wallaby's staan ..... geweldig!

Gereisd met partner in november 2006

Goed aan te bevelen adres.

Gerda,
    20-10-2013

Mooie ruime kamers, hele goede service.

Misschien een mooie omschrijving, reisgenoten kwamen uit het Hilton Hotel in Darwin naar dit hotel!!!! (dat zegt genoeg).

Hotel ligt met uitzicht op de zee, en achteruit loop je direct de hoofdstraat in!!

Restaurantjes genoeg.

Gereisd met vrienden in september 2013

super hotel.

Leon van Hengel,
    24-6-2013

het Rydes airport hotel is super, kort bij het vliegveld. 3 min lopen. zeer schoon. de kamers mooi ruim . Heeft een zwembad ,maar je kunt ook naar her resort( overkant) is nog mooier.Gingen 2x bij het resort eten. super goed.het ontbijt in het hotel was goed maar gezien prijs beter.

Gereisd met partner in juni 2013