Hotel The Lost Camel

8 reviews over Hotel The Lost Camel in het Nederlands

Super!

Dave
18-1-2014

Art Deco kamer, superschoon.

Zwembad is top helemaal in de zomer.

Zeer groot en inderdaad "lost"

walter
21-2-2011

Het resort is zeer groot opgezet met verscheidene accommodaties in verschillende prijsklassen. Warm en vol vliegen, maar zeer mooi

goed

iris_sproet
23-1-2011

Kleine kamer maar alles wat je nosig hebt.

Lekker zwembad.

Prima hotel met vriendelijke behulpzame staf

aalbert01
21-10-2010

Uitstekend uitgangspunt voor Ayers Rock en Kata Tjuta. Was wel even zoeken want het kaartje was wat onduidelijk.

Fantastische plaats

10-7-2009

De kamers zijn uitstekend, rustig en koel. Geen restaurant in hotel echter in de directe omgeving kan er gegeten worden. Vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad.

Hip hotel met een wel heel aparte indeling; heel knap hoe een betrekkelijk kleine ruimte zo functioneel ingedeeld kan worden. Service aan de lobby is prima; niets is teveel. Zou een volgende keer weer teruggaan naar The Lost Camel.

Ik ben hier in dec

Heidi
11-2-2005

Ik ben hier in dec. 2003 geweest.

Het is een mooi hotel met een hippe kleurstelling en aparte indeling.

Dit hotel geboekt via Travel Trend.

Ik ben hier in dec

Heidi
11-2-2005

Ik ben hier in dec. 2003 geweest en het is een erg hip hotel met een opvallende kleurstelling en aparte indeling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Lost Camel in Ayers Rock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Lost Camel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Lost Camel scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.