Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

15 Reviews over Outback Pioneer

• 6rina van overhagen14-12-2014

Zozo

Wij hebben hier 2 nachten verbleven. De kamer was zeker niet superschoon en de airco blies pal op het bed. Bovendien maakte hij flink wat herrie. Dus hebben we hem maar uitgezet, met als gevolg dat we het bed uitdreven. Maar gelukkig waren het maar 2 nachtjes.

• 7ktosiek15-06-2012

świetne miejsce

ten hotel jest w porządku

• 7Peter06-03-2012

druk en slechte service

Outback Pioneer maakt deel uit van Ayers Rock Resort. Hotel in paviljoenvorm met 2 eetgelegenheden. Inchecken duurt lang, want ook grote groepen backpackers checken hier in. Wij hadden een grote hoekkamer ( bleek een kamer voor invaliden te zijn), redelijk schoon en. Geen kluisje aanwezig; geen water in de koelkast. Schoonmaken dagelijks, maar pas erg laat ( 4 uur in de middag). Het zwembad was oke, met voldoende ligstoelen. De receptie was erg druk en bemand door enkele personen, die nauwelijks Engels spreken. Het bestelde Sounds of Silence diner werd afgelast vanwege de weersomstandigheden. Kan gebeuren, maar de receptie nam niet de moeite om ons dit mede te delen; Eten kan in 2 gelegenheden, waarvan 1 een barbeque, Het was er lawaaierig en erg druk met veel jongelui. Wij zijn in het Resort op zoek gegaan naar een andere gelegenheid en kwamen terecht bij Gecko's. De kwaliteit en de bediening waren goed.

• 8Marjolein22-08-2010

Prima maar aan de prijs

Dit is een prima hotel om de omgeving van Ayers Rock te ontdekken. Niets aan te merken op de kamers, service en de restaurants. Misschien dat de kamers weer eens een update kunnen krijgen, want onze kamer was wel een beetje gedateerd. De prijs is veel te hoog, maar dat geldt voor het hele Ayers Rock Resort. Er is nou eenmaal geen concurrentie. De omgeving is het echter waard, fantastisch!

• 6GertM30-07-2010

In verhouding nogal duur

Dit is een van de goedkoopste accommodaties in Ayers Rock. Wij logeerden in een lodge, een kamer met twee stapelbedden. De kamer was geschat 3 bij 3 meter. Aan beide zijden een stapelbed, totaal 4 slaapplaatsen. Je kunt deze bedden per stuk boeken. Als je dus 2 bedden boekt, is er de kans dat er nog 1 of 2 personen meer in de kamer worden ondergebracht. Wij reisden met 3 personen en wilden de kamer voor ons zelf hebben. In dat geval dient voor 4 bedden te worden betaald. De kamers hebben geen eigen badkamer. Er is op het terrein een centrale douche en WC ruimte, vergelijkbaar met hoe deze op een camping zijn. Het hele idee is ook eigenlijk kamperen, maar dan wel in een stenen gebouw. Wij waren hier in juli 2010. De nachten waren toen rond het vriespunt, zo ook de temperatuur in de douche ruimte. Het water was wel heerlijk op temperatuur. Voor wat je krijgt, betaal je best veel geld. Echter wil je niet teveel geld uitgeven dan is er bijna geen andere keus. Sfeer is overigens uitstekend.

• 7Wietse en Janneke02-01-2008

Aardige kamer, goede service verder is er buiten de excursies geen moer te beleven.

• 8Joyce07-08-2007

Omgeving van Ayers Rock is ontzettend duur, dit is het goedkoopste hotel in de buurt. Ik heb een prima verblijf gehad. Goede, schone kamer, prima bed en nette badkamer. Goede sfeer. Het zwembad is gezellig maar water is erg koud. Er rijdt de gehele dag een busje rond langs de hotels en het ´winkelcentrum´. Daar zijn een aantal winkeltjes en restaurantjes.

• 8A.H.Eilander06-07-2007

Gemoedelijk met s avonds gepast vertier. Goed zwembad.

• 7Christa09-05-2007

Her resort ziet er goed verzorgd uit. Dit is een van de goedkopere hotels op het resort, maar de kamer was prima in orde. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten van het buffet. Je kan ook gewoon een pizza of patat halen als je goedkoper uit wil zijn. Ook het ontbijtbuffet was heel goed

• 7Jeroen de Lignie01-05-2007

Een van de goedkopere hotels in het vrij prijzige Ayers Rock resort. De kamers zijn prima ingericht met airco en van alle gemakken voorzien. Zwembad bij het hotel is vrij koud, maar wel prettig! Personeel was nogal kortaf en gaven onjuiste informatie. Het restaurant bij dit hotel heeft 's avonds een buffet en 's morgens een ontbijtbuffet. Allemaal heel uitgebreid tegen niet al te hoge prijzen. Je kunt ook een snack of een pizza halen om de hoek. Parkeren is gratis en geen probleem. Het resort ligt op 30 km rijden van Uluru. Vrienden van ons kregen een stapelbed. Wij hadden een gewone tweepersoonskamer, die heel comfortabel was. Vergeet niet vliegennetjes mee te nemen, of koop ze anders meteen op de luchthaven. Zijn beslist nodig daar in de omgeving.

Hotel Outback Pioneer info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    YULARA DRIVE, 0872