Appartement Emu Walk

AppartementWeer vandaag21°6°
Appartement Emu Walk

We hebben een aantal aanbieders voor Emu Walk voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Emu Walk in het Nederlands

Lekker ruim

Floyd
23-4-2012

we hadden een 4 pers. split level appartement. Was groot met goede bedden. Perfecte plek om Ayers Rock te bezoeken. Kamers was zeer net.

De accommodatie bij Uluru is erg duur

Hans van den Brule
28-6-2008

De accommodatie bij Uluru is erg duur. Een appartement kan een voordelige optie zijn. We waren met twee stellen. het is een ruim appartement, keurig ingericht.

Het ligt op een park met winkeltjes, waaronder een supermarkt (Yulara). Naar Uluru en Kata Tjuta is er niets te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Emu Walk in Ayers Rock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Emu Walk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Emu Walk scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.