Géén boekingskosten

Hotel Desert Gardens

AustraliëNorthern TerritoryAyers Rock

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Desert Gardens voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Desert Gardens

• 8Linsey27-01-2013

goed hotel

Samen met enkele andere hotels vormt dit hotel het Ayers Rock resort. Er is een shuttlebus die om het kwartier beschikbaar is. In het resort ligt er ook een centrale shoppingplaats met winkeltjes en supermarkt. Je kan in eender welk hotel eten en drinken en het dan op jouw kamer laten boeken. Ruime receptie, onthaal is goed. Ruime kamer, wel kleine bedjes maar anders alles wat je nodig hebt. Restaurant is duur maar lekker. Wij verbleven hier 1 nacht en deden vanhieruit een 3daagse rondtoer met overnachting in tentenkampen.

• 7remy14-05-2012

mooi rustig

mooi en rustig gebied heeft veel te biden voor de kinderen

• 9c_branje06-04-2011

fantastisch gelegen

Iedereen die hier komt, is er om Uluru en Kata Tjuta te zien. Als je weet wat hier de prijs per nacht is, val je steil achterover. Er wordt van geprofiteerd dat iedereen dit natuurfenomeen wil zien en er in de wijde omgeving alleen woestijn is. Het hotel is prachtig, heeft een zwembad en mooie kamers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het vormt met andere hotels een heel complex met tussenin winkeltjes,

• 9P. Wolf21-02-2010

Mooi compleet hotel

Desert Gardens Hotel is een prima centraal gelegen Hotel om de excursies vanuit te doen. een gratis shuttlebus brengt je bij alle andere hotels en winkels.

• 7J.25-11-2009

niet echt schoon

Het hotel is erg duur vergeleken met wat je krijgt. Kamers waren niet helemaal schoon, er zat zelfs een grote kakkerlak in de badkamer. Toen we daar wat over zeiden kregen we te horen dat die overal waren...

• 7Manuela Beyens19-08-2007

Hotel midden in Outback gelegen. De kamers waren mooi en proper, niets bijzonders,maar...! Een grote jacuzzi in de slaapkamer met een raam tot op de grond waar je vanuit de jacuzzi uitkijkt op de schitterende Outback! ZAAALIG!! 's Avonds door hotel georganiseerd 'Sound Of Silence' dinner meegemaakt. We werden weggebracht tot dicht bij Ayers Rock, waar de champagne en hapjes op ons wachten, midden in de muisstille natuur met schitterend zicht op de zonsondergang op Ayers Rock. Daarna daar onder de sterrenhemel met kaarslicht en kampvuren lekker gegeten, vergezeld door relaxte Aussie- muziek. Als dat geen Honeymoon is! Dit moet je wel lang op voorhand aanvragen, dus van thuis uit nog. Maar daar alleen al voor zou je dit hotel nemen!

• 9Eloise11-04-2006

Heel mooi hotel, prima service, en centraal gelegen. Wij hebben het prima naar ons zin gehad, zijn nu 2 weken thuis

Hotel Desert Gardens info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)