We hebben een aantal aanbieders voor Ayers Rock voor je op een rij gezet:

Reviews over Ayers Rock

Uluru - een bijzondere ervaring

Annelies
    5-12-2013

Uluru is de oorspronkelijke naam voor deze bijzondere rots. In Aboriginal-taal. Tijdens de rondreizen (meerdaagse trips vanuit Alice Springs) wordt deze rode rots natuurlijk altijd aangedaan. Maak er wandelingen om heen. Advies: klim er zeker niet op! Het is een heilige plaats en respecteer dit. Onze groep heeft het in ieder geval niet gedaan. Er is voldoende te zien en ervaren er omheen. Met de drukte viel het erg mee. Alleen 's avonds verschijnen op enige afstand volop bussen en trucks die met hun gezelschappen van de prachtige zonsondergang komen genieten. Dat is wel even slikken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

het echte Australië is hier

Linsey
    27-1-2013

Voor een bezoek aan Uluru moet je tijd uittrekken. Met een dagtrip vanuit het resort kom je er niet. Een aanrader is een 2 of 3 daagse rondtour en overnachting in tentenkampen. bv via Interpid Connections.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

moet je gezien hebben als je naar Australie gaat!

Conny
    7-5-2012

Als je een rondreis door Australie maakt moet je hier natuurlijk naar toe. Deze grote monoliet en heilge plek voor de Aboriginals is toeristisch maar absoluut de moeite waard. Wij zijn er helemaal omheen gelopen, hebben hem beklommen en hebben zowel de zonsondergang als de zonsopkomst gezien. Prachtige kleuren en je voelt je vlakbij de rots heel klein.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 1997 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Moet je gezien hebben

Peter
    6-3-2012

Uluru/Ayers Rock is bekend om zijn majestueuze monoliet; je kunt er om heen lopen of rijden; op diverse plaatsen zijn wandelingen uitgezet. Beklimmen van de heuvel kan ook, maar ze hebben het liever niet. Verder zijn het Cultural Centre en de Kata Tjuta op 40 km. afstand zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Fri Nov 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Indrukwekkend"

Marloes
    19-8-2011

Met een helicopter om de Uluru gevlogen wat een indrukwekkende rots. Het landschap is zo weids en dan met die rots zo erin, wauw. Ook vlogen we langs de Olga's, vonden we ook super mooi. Je moet zeker de sunset en sunrise zien. Gewoon optijd een parkeer plaatsje zoeken, het geeft wel een saamhorigheid, iedereen komt voor het zelfde, ik vond het een bijzonder moment. Een dag later moet je het zelfde bij de Olga's doen, geen mens te vinden.

Gereisd Met partner in november 2009
Ayers Rock scoort een 9 uit 10, op basis van 19 reviews