Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Lasseters

• 8Lieke22-01-2012

Ideaal voor een tussenstop

Hotel Lasseters in Alice Springs is een ruim hotel met zwembad en parkeerplaats. Vriendelijk servicegericht personeel. Ideaal voor een tussenstop. Nadeel is dat het hotel 20 minuten lopen is naar het centrum van Alice Springs. Wij waren hier in November en hebben nauwelijks andere gasten gezien. Wij hebben naast het zwembad, geen gebruik gemaakt van de faciliteiten.

• 8c_branje06-04-2011

hotel is tevens casino

Het hotel is tevens casino, maar daar merk je alleen in de lobby wat van omdat het daar dan wat drukker is met bezoekers voor het casino. Goede kamer, goed ontbijt. Konden de kamer houden tot we om 12.30 uur naar het vliegveld moesten in plaats van om 10 uur uit te moeten checken zoals gebruikelijk. Dat was fijn.

• 8J. Hoefnagels19-11-2009

Voor herhaling vatbaar

Een gezellig laagbouw hotel bestaande uit meerdere blokken,met een fijn zwembad en gratis te gebruiken internet en fitnesszaal. Verleidelijk is wel het bijbehorende casino. Zeker een aanrader, want je kunt er ook goed eten. bezocht in januari 2009, 4 nachten

• 8J. Hoefnagels08-03-2009

Een prachtig en rustig gelegen hotel

Ben hier 3 nachten geweest in januari. Voor mij een prachtig hotel, waar ik zeker weer zou boeken als ik weer naar Australië en dan specifiek naar Alice Springs, zou gaan. Keurig hotel, met nogal wat gratis faciliteiten, zoals een uitgebreide fitnesszaal, gratis internet en een leuk zwembad. Het hotel bestaat uit diverse laagbouw bloks, waarin de hotelkamers liggen. Een aanrader.

• 8Hans van Roekel10-09-2007

Leuk hotel met ruime kamers en goed ontbijt. Bij het hotel is een casino. Wij boekten onze kamer voordelig via de plaatselijke "VVV" Daar kun je ook uitstekend terecht voor autohuur! Het hotel ligt buiten het centrum maar heeft een pendelservice op gezette tijden naar het centrum. Aan het hotel is een casino.

• 9Guido Claessen08-01-2007

Goed hotel. Ligt aan de rand van de stad. Je kunt er een gokje wagen, maar ook even naar de Irish pub . Het restaurant viel een beetje tegen. Maar de fietsen die je gratis kan krijgen maken alles goed.

Hotel Lasseters info

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden