Géén boekingskosten

Hotel Ibis Styles Alice Springs

AustraliëNorthern TerritoryAlice Springs

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Styles Alice Springs voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 6 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

9 Reviews over Ibis Styles Alice Springs

• 8Lidy_en_Jaap23-03-2014

Mooi en rustig gelegen buiten centrum

Een aantal nachten in dit hotel doorgebracht. Ligt aan de doorgaande route vanaf de luchthaven naar de stad, Redelijk rustig met af en toe wat geluid van het tegenover gelegen sportveld. Kamers zijn redelijk ruim maar de airco heeft het moeilijk om de kamer af te koelen als je de hele dag op pad bent geweest. Bedden zijn prima en ook de douche is goed. Personeel aan de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk, gratis gekoeld water en koffie als je daar even moet zijn. Helaas geen gratis WIFI op de kamers, maar als je wilt een half uur per dag gratis in de receptie en de bar.

• 7Annelies04-12-2013

Hotel met ruime kamers

We hebben overnacht voorafgaand aan onze camping rondtoer in The Red Center. Aangezien we erg vroeg opgehaald werden kregen we een eenvoudig ontbijtpakketje mee. De kamer was heel royaal met een goed bed. Er lag een terras achter, waar we geen gebruik van hebben kunnen maken. Misschien maar goed ook, want vrienden van ons kregen een gat in het raam van - wat later bleek - een opgeworpen steen van de rijweg die achter een schutting ligt. Er zijn 2 zwembaden met stoelen en een tuin. Er is een ongezellig restaurant waar we 's avonds hebben gegeten. Ook de bar binnen nodigt niet echt uit. Dan maar liever buiten zitten. Het gehele complex is opgezet als een soort motel met diverse gebouwen met hotelkamers. Zit je op de eerste etage dan dien je van de trappen gebruik te maken. Geen lift aanwezig. Het receptiepersoneel is overigens heel behulpzaam. Gratis opslagmogelijkheid voor je koffers. Het hotel ligt op een flinke loopafstand van het centrum van AS.

• 6bootsvrouwe16-06-2012

Hotel met 2 gezichten

Wij zijn tijdens onze reis in Australie 2 x in dit hotel geweest: aan het begin van onze rondreis in de red centre en aan het eind. Het verschil was groot: de eerste keer prima kamers met goed airco. De tweede keer een kamer zonder werkende airco waaraan wat geklungeld werd. Daarna een andere kamer gekregen, ook veel te heet. Kamers waren ook verouderd en niet echt goed schoon. Na het opstaan ontdekten we overal torren op de vloer;het was er mee bezaaid. Op onze klachten werd een ontbijt aangeboden, maar omdat we een vliegtuig moesten halen, zijn we daar niet op in gegaan.

• 8jochem mulders05-06-2010

Mooie plek met een mooie ligging.

Leuk hotel,aardige mensen en de ligging is perfect aan de rand van het centrum van Alice.

• 810-07-2009

Prima hotel

et hotel ligt 15 minuten lopen van het centrum. Het zwembad is heerlijk. De mensen zijn vriendelijk. Parkeren gratis. De kamers liggen in een aantal tweelaags gebouwen. De begane grond is prima. De etage kamers zijn ondanks de airco erg warm. Het eten in dit hotel is uit de kunst ook het ontbijt is goed en stevig.

• 8Diana23-12-2005

Hebben ff moeten zoeken voordat we het hotel gevonden hadden; moet een ventweg op, anders kom je er niet. Ondanks de liggen nét buiten het centrum (10 min. lopen)hebben wij het niet als een probleem ervaren. Kamers prima in orde, maar wel gehorig. Deed, net als het restaurant, een beetje motel-achtig aan. Maar wel een goed motel.

• 7Annemarie30-11-2005

Redelijk hotel, inderdaad meer een motel maar het is schoon en ruim. Voor het mooie iets te ver uit het centrum, zeker als je bedenkt dat lopen in het donker afgeraden wordt!

• 7yvonne01-04-2005

redelijk hotel mooie ruime kamers. ligt buiten het centrum. mooi zwembad. ontbijt zaal kan wel een opknapbeurt gebruiken.vriendelijk personeel. NOV. 2003

• 8Erik & Sandya de Ruijter29-04-2004

Ietsje verder van centrum, en buitenkant ietwat saai/motel-achtig. Prachtig grote kamers, leuk zwembad. Restaurant lijkt wat afgebladderd/YCMA achtig maar uitstekende kok in 2002...

Hotel Ibis Styles Alice Springs info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• MinibarBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden