Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over Heavitree Gap Outback Lodge

• 8Dave18-01-2014

Levendig hotel

Eenvoudig maar schoon hotel vlakbij de MacDonnell's. Redelijk ver van het centrum.

• 7mgrandiek02-07-2011

Groot opgezet hotel met wallabies in de tuin

Groot opgezet complex met redelijk ruime kamers en campingsfeer. Op gezette tijden worden er wallabies gevoerd, die dan ook in grote getallen komen. Het eten is niet bijzonder (snackbar-achtig) maar om het goed te maken is er wel een muzikant/cowboy die er liedjes bij zingt. Naast de eetzaal is een grote hal met gokautomaten, waar de locale gokverslaafden rondhangen.

• 7marianne_beumer03-03-2011

Een echte outback lodge!

Wij hebben hier 2 nachten overnacht. Het is een echte outback lodge. De ligging vond ik prachtig, bij de Macdonnal Ranges, maar dat moet je willen. Qua natuur prachtig. Onze kamer grensde dan ook aan de tuin en dat was mooi. Wat leuk is dat je hier de dieren kunt voeren. De kamer was ruim en schoon. Het is een eenvoudige accommodatie. De receptie en het zwembad liggen centraal, daaromheen de kamers. Er is ook een mogelijkheid om er te kamperen. Dit doet wat rommelig aan. Er is een soort pub/restaurant waar je wel lekker kunt eten maar het is niet speciaal. Overdag komen we veel aboriginals en ik moet zeggen, dit komt niet echt ten goede aan het resort. Ze drinken en maken veel lawaai. De accommodatie is op 45 minuten loopafstand van het centrum van Alice Springs, maar je kunt beter een taxi nemen. Het is niet goed verlicht, dus 's avonds zeker een aanrader een taxi te nemen. Wanneer je niet veel eisen stelt en je houdt van de natuur dan is dit een prima plek.

• 5de Vries20-05-2010

niet de moeite waard

Een resort wat zichzelf beter aanprijst en niet waar kunnen maken. Niet echt vriendelijk en behulpzaam aan de receptie. Overdag niets te beleven, uitgestorven. Alice Springs alleen met taxi te bereiken. Restaurantje redelijk.

Hotel Heavitree Gap Outback Lodge info

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)