Hotel Glen Helen Resort

Hotel Glen Helen Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Glen Helen Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Glen Helen Resort in het Nederlands

Verassend gezellig

Dave
18-1-2014

In the middle of nowhere, je kijkt uit op een grote rotswand.

Brede kaart met veel lokale gerechten.

Goed voor 1-2 nachten

kees
10-1-2010

Wij verbleven slechts 1 nacht in het "resort". Dit om de lange reisafstand te overbruggen. Ligging is prima. Erg gastvrij bediening. De kamers zijn simpel ingericht maar schoon. Klein zwembad aanwezig.

2008

Simpel maar tof!

Sonja
5-11-2008

Wij verbleven slechts 1 nacht in het resort om de lange afstand van Alice Springs naar Kings Canyon te overbruggen. De kamers zijn simpel maar proper, doch de badkamer is dringend aan vernieuwing toe. Het ontbijt was zoals bijna overal hetzelfde: continentaal of full breakfast. Wij hielden een lekkere barbie 's avonds waarvoor het hotel zeer goed uitgerust was, een nieuwe barbeque op gas, ijskast en afwasbak, alles bij de hand! Voor ons was dit wel een tof hotelletje!

Erg duur ten opzichte van de kwaliteit, monopoly positei wordt uitgebuit. Je betaald voor een motel kamer en je krijgt een portocabine met douche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glen Helen Resort in Alice Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glen Helen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.