Bed and Breakfast Erldunda Station Farmstay

BedAndBreakfastWeer vandaag25°-1°

1 review over Bed and Breakfast Erldunda Station Farmstay in het Nederlands

2007

Voor ons was het verblijf op het Erldunda Station een van de hoogtepunten van onze Australiëreis.

Vooral het gezellige avondmaaltijd samen met de familie sprak ons erg aan.

Op deze manier maakten we echt kennis met wonen en werken in de Outback van Australië.

Het Erldunda Station ligt ongeveer een 1km ten zuiden van het tankstation (met camping) en de afslag van Stuart Highway naar Uluru (Ayers Rock)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erldunda Station Farmstay in Alice Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erldunda Station Farmstay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Erldunda Station Farmstay scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.