Géén boekingskosten

Desert Palms Resort

AustraliëNorthern TerritoryAlice Springs

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Desert Palms Resort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 12 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

12 Reviews over Desert Palms Resort

• 7Rachel09-02-2011

Prima te doen.

Wij zijn in juli 2010 hier geweest. Prima hotel voor als je eens iets luxer wilt dan een hostel. Het is wel 15 a 20 minuten lopen naar het centrum. Wij hebben een scooter gehuurd en door de stad heen gereden het is geen gezicht maar grappig om te doen. Het hotel is zeer geschrikt als je een tour doet naar de ayers rock.

• 7JJ22-11-2010

Mooie villa's

De kamers waren erg goed. Personeel erg behulpzaam. Je kunt er niet eten, maar bij de buren (crown plaza) zijn verschillende restaurants. En anders naar Bojengles, vraag bij receptie maar hoe je moet lopen, in ongeveer 20 min. ben je er. Het fijne aan desert palms is dat je voor een paar dollar je was kan doen.En dat is handig na tochten en wandelingen door het red centre.

• 7leon van hengel29-09-2010

leuk balkon met een mooie zonsondergang

Wij waren hier in 1999 . Vandaar uit een tour gemaakt. Hebben gegeten bij het casino (lopend buffet op loop afstand). Onze bagage konden wij door onbezorgd achterlaten. vriendelijke mensen.

• 7Caroline en Jan Brands07-02-2010

Leuk park

Park ziet er erg mooi uit. De huisjes zijn ruim, maar niet bijzonder. De veranda is wel erg leuk. Wel jammer (maar logisch) dat de airco iedere keer uitschakelt als je de kamer verlaat. Is erg benauwd en duurt lang voordat de temperatuur weer aangenaam is. Wel een stukje lopen naar het centrum van Alice, maar het weer is prima, dus niet zo'n ramp

• 6Benjamin18-09-2009

Niet nog een keer, maar wel goede service

Prima service, door Nederlander die het park beheert. Het zijn losse huisjes, ziet er nogal smoezelig uit. Hadden zelfs kakkerlakken! Ligt nogal afgelegen langs de (opgedroogde) rivier die door Alice Springs heen loopt. Om in het centrum te komen is geen prettige weg ivm alle dronken aboriginals die er rondlopen. Ik zou eerder aanraden om in het centrum te gaan zitten. Wel prima restaurant bij naastgelegen Crowne Plaza hotel. Daar ook heel vriendelijk personeel! Ik zou daar volgende keer naartoe gaan.

• 8Caroline Koldeweij29-12-2008

Hoge service

Wij hebben in de zomer van 2008 hier overnacht. De accomodatie is niet lux maar zeer vergelijkbaar met de rest in Australie. Echter de service waar wij zeer gevoelig voor zijn, is hier zeer hoog en dat is niet het sterkste punt in Australie. De staf is in handen van een echtpaar uit Den Haag en zij weten veel en eerlijk te vertellen over Alice Springs en omgeving. Wij hebben enorm genoten van onze 6 weekse reis door Australie en bewaren goede herinneringen aan Desert Palms Resorts. Een prima locatie om van daaruit je tour te starten en te eindigen naar allle mooie plekken in Centraal Australie.

• 7Makz21-01-2008

Huisje heeft oude inrichting, veranda is leuk, klein zwembad, personeel erg behulpzaam, maar het ligt te ver van het centrum. Je komt en gaat voor de Ayers Rock en daarvoor is het een nuttige overnachting. Eten kun je om de hoek bij de buurman Crowns Plaza 50 m verder.

• 8Herman Küsters20-01-2008

Heel vriendelijke ontvangst. Voor alles hadden ze een oplossing. No Worries en er werd meegedacht. Omdat we 5 dagen outback voor ons hadden en we geen bagage mee konden nemen, konden we alles keurig daar achter laten omdat we 5 dagen later weer een overnachting hadden. Zwembad en wasserette aanwezig. Erg praktisch als je na 5 dg terug komt uit de outback. Eten direkt bij de buurman 50 m verder.

• 8David19-07-2007

Als retourpunt van een outback expeditie is het ideaal. Tip: je kunt lekker eten in het hotel vlak ernaast, nl. Crown Plaza.

• 8Carmen van Hoesel26-04-2007

Een dag in deze hotel doorgebracht na enkele dagen op safara. Leuke hotel, prima zwembad en vriendelijke personeel. Het is meer een hotel voor als je op doorreis gaan.

Hotel Desert Palms Resort info

• WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    74 Barret Drive, 0871