Géén boekingskosten

Hotel Aurora Alice Springs

AustraliëNorthern TerritoryAlice Springs

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aurora Alice Springs voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Aurora Alice Springs

• 6zonbog08-09-2016

Matig hotel

De kamers zijn gedateerd. Wel schoon. Het gebouw is sfeerloos. Oude, gammele lift. Tegenvallend!

• 3Jolanda20-01-2016

Nooit meer

Ziet er oud uit en slechte service uitzicht op een parkeerplaats en achterkant van onze gebouwen Toen we terug kwamen van onze 3 daagse trip hadde wij een kamer waar het uitzicht op een muur was en waar we niet buiten konden zitten. Wij om nieuwe kamer gevraagt kregen we niet. Slechte bedden. We kwamen terug van onze dag trip en zagen we een sleutel op onze kamer zitten heeft de hele dag open gestaan dus iedereen kon er in en uit. Gelukkig miste ik niks maar er werd alleen maar sorry gezegt. Klacht ligt al bij reis organisatie

• 7astridk23-10-2013

niet tevreden

het hotel is deels gerenoveerd dat is erg mooi, twee keer een nacht geweest .dag een een vieze kamer , dag 2 nette kamer .zwembad steen koud , terwijl het buiten 40 graden is . een personeel lid heb ik meerdere keren aan willen spreken . maar onder het luisteren is ze drukker met de laptop dan met de klant. hotel ligt aan de droge rivier waar het stikt van de Aboriginals sávonds erg eng om naar het hotel te lopen

• 8Jeronimo7804-05-2012

Prima hotel

Hotel voor een nacht aan einde van driedaagse excursie in centrum Australie. Prima hotel, nette kamer.

• 8Martin13-04-2011

Super centraal, goed hotel

Erg goed hotel, prima prijs en een goed restaurant (Red Ochre Grill), dat wel een beetje aan de prijzige kant is. Het ligt midden in het centrum, perfect om het kleine centrum te verkennen. Goede ruime kamers en badkamer. Aanrader.

• 7Geert 08-04-2010

Goede prijs/prestatie verhouding

Aan te bevelen hotel, niet top of the bill, maar heel redelijke kwaliteit voor de prijs. Alice Springs was overigens bloedheet en er was toevallig net een uitbarsting van vliegen. Zonder vliegenmasker kon je je haast niet buiten vertonen, zoveel vliegen! Busrijs naar Ayers Rock is een enorme afstand, maar zeker doen.

• 8H&Y02-03-2008

ligging om het centrum te bereiken prima. vele restaurants en bars in de buurt. parking aanwezig.

Hotel Aurora Alice Springs info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)