Hostel Annie's Place

Hostel
3,3

Onvoldoende

1 review over Hostel Annie's Place in het Nederlands

Prima plek voor een korte trip

basbraam
13-6-2011

Annie's Place is een prima plek voor een aantal dagen. Van de hostels die we in Australie hebben gehad was dit een van de betere. Goede service, zwembad, nette kamers en vriendelijke staf. Kamers waren wel wat gehorig. Een zeven. Niets meer en niets minder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Annie's Place in Alice Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Annie's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.