Hostel Alice's Secret Travellers Inn

HostelWeer vandaag28°2°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Alice's Secret Travellers Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel Alice's Secret Travellers Inn in het Nederlands

Fantastisch hostel!!

A. den Daas
22-4-2012

Leuke plek om nieuwe backpackers te ontmoeten. Erg gezellig met z'n allen om de ronde tafel heen. Kamers zijn prima en zeer vriendelijke mensen

Filthy

Sandi Horne
11-5-2011

Don't stay here....simple as. This place is infested with mice. They are in the kitchen (which is dirty as) as well as the bedrooms, I literally couldn't sleep due to hearing them scratching around somebody's bag. Having spoken to a number of other travellers, none of them had had any mice in their hostels, although Wayne who works at Alice's Secret will try telling you it's a problem in the whole of Alice Springs. Seriously, I don't usually bother writing reviews, but my experience here was so bad I had to this time. There are way better, cleaner places. Try the YHA or Haven. Heard Toddy's has mice also and that Annie's Place is notorious for bed bugs. Hope this helps.

Schattig!

Mirjam
10-9-2010

Ontzettend leuke hostel met geinige kamertjes in de tuin. Hele vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Met zwembad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Alice's Secret Travellers Inn in Alice Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Alice's Secret Travellers Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Alice's Secret Travellers Inn scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.