Bed and Breakfast Alice Station

2 reviews over Bed and Breakfast Alice Station in het Nederlands

nooit meer

jeanine
4-4-2011

Wat een nachtmerrie , slecht ontvangst. We waren te vroeg, (12.00)mocht na veel moeite onze tassen laten staan en ons om kleden. konden later terug komen. Zwembad erg vies en niet in te zwemmen, suite viel erg tegen. Een paar stoeltjes in de tuin met hele vieze kussens. Verteld dat er wat muizen zouden zijn. Dit bleken tientallen te zijn, liepen over je bed en stonden kooitjes om ze te vangen onder het bed.Hier in zaten er gedurende de nacht meerdere muizen, met enorm veel gepiep. Bedoeling was hier nog 2 nachten door te brengen. Dit was niet te doen. Met andere gast van de B en B gevlucht naar het Crown Plaza hotel

Vriendelijk bed &breakfast adres

Rob
19-11-2010

Bed & Breakfast Alice Station is comfortabel met veel persoonlijke aandacht van de eigenaar, Deborah Rock. Ze doet alles voor je, zoals herbevestigen vluchten, overleggen met travel agents,enz. Ze brengt je zo nodig naar verzamelpunt voor excursies. De kamers zijn luxe uitgevoerd met een heerlijk groot bed en ruime badkamer. In de ruime huiskamer kan je TV kijken of een boekje lezen. Achter in de tuin komen 's avonds de kangeroos.Er is een klein zwembad. Internet gebruik is niet mogelijk, maar eventueel kan Deborah wel de was voor je doen. Ze bakt elke middag brownies of ander lekkers voor de gasten en koffie/thee is gratis zelf te berijden in de keuken. Het ontbijt is vers en heerlijk.De afstand naar het centrum is ruim 2 km, maar goed te lopen. De B&B ligt in een rustige buitenwijk waardoor je heerlijk kan slapen. Het is er nog echt donker en stil 's nachts. Een ideale uitvalsbasis om een safaritour te doen naar Ayers Rock of om in het dorp de Flying Doctors te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alice Station in Alice Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alice Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.