Northern Territory

Northern Territory

We hebben een aantal aanbieders voor Northern Territory voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Northern Territory

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

4-sterren accommodaties Northern Territory

Reviews over accommodaties in Northern Territory

Fijn hotel met zwembad

Dave,
    18-1-2014

Groot hotel met goede kamers.

Ontbijt is prima, shuttle service naar vliegveld ok.

Gereisd met partner in november 2006

Goed aan te bevelen adres.

Gerda,
    20-10-2013

Mooie ruime kamers, hele goede service.

Misschien een mooie omschrijving, reisgenoten kwamen uit het Hilton Hotel in Darwin naar dit hotel!!!! (dat zegt genoeg).

Hotel ligt met uitzicht op de zee, en achteruit loop je direct de hoofdstraat in!!

Restaurantjes genoeg.

Gereisd met vrienden in september 2013

goed hotel

Linsey,
    27-1-2013

Samen met enkele andere hotels vormt dit hotel het Ayers Rock resort. Er is een shuttlebus die om het kwartier beschikbaar is. In het resort ligt er ook een centrale shoppingplaats met winkeltjes en supermarkt. Je kan in eender welk hotel eten en drinken en het dan op jouw kamer laten boeken. Ruime receptie, onthaal is goed. Ruime kamer, wel kleine bedjes maar anders alles wat je nodig hebt. Restaurant is duur maar lekker. Wij verbleven hier 1 nacht en deden vanhieruit een 3daagse rondtoer met overnachting in tentenkampen.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooie appartementen, goeie ligging

Boogies,
    23-9-2012

App. Zijn heel ruim modern ingericht. Hotel ligt bij het centrum met veel restaurantjes in de buurt. Char is bijzonder maar aan de prijzige kant. Strand is bereikbaar met de bus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

mooi rustig

remy,
    14-5-2012

mooi en rustig gebied heeft veel te biden voor de kinderen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2008