vakanties New South Wales

Reviews over accommodaties in New South Wales

Zeldzaam mooie locatie, middenin de natuur.

Ben Graven,
    28-12-2017

Bij Tanja Lagoon Camp verblijf je in een safaritent met luxe badkamer en prima keuken. Het terrein waarop de tent ( in totaal zes tenten) is heel fraai. Naast een meer in een prachtig dal. Kangeroes lopen rond de tent.

Goed hotel, centraal gelegen.

irene,
    13-4-2015

Goed hotel, centraal gelegen bij CBD, The Rocks, OV en Circular Bay. Luxe kamers, niet erg groot, mooi sanitair. Goede bedden. Schoon. Kamer goed ingericht, maar was erg vol tgv Rollaway bed voor onze zoon icm onze grote koffers. Restaurant aanwezig, niet geweest, veel restaurants in omgeving. Goede ontvangst. Betaald parkeren in garage hotel, hetgeen erg prettig was. Er is fitness, zwembadje. Hotel was fors geprijst, maar dan heb je wel goede luxe kamer die voldoet aan verwachting.

Erg mooi hotel

van Overhagen,
    12-12-2014

Wij zijn hier 1 nacht geweest op een busrondreis. Mooie grote schone kamer en het ligt aan een prachtig strand.

Het eten was hier inbegrepen bij de busreis , maar daar zijn we minder enthousiast over. We hadden ruim van te voren een menu opgegeven, maar moesten zeker een uur wachten voor we wat kregen.

Geweldige accommodatie

Karin,
    2-2-2014

Originele en nette accommodatie. Veel privacy, bbq aanwezig bij elk verblijf en een fijne 'tub' om na het hiken te ontspannen. Om de accommodatie zitten witte kaketoes.

Ga ergens anders eten!!!!

bohnen,
    10-8-2013

Hotel was prima. Goede service. Alleen het eten was verschrikkelijk. Ga in ieder geval buiten de deur dineren