vakanties New South Wales

Reviews over accommodaties in New South Wales

Goede locatie, maar hotel zelf was matig

Charli en Monika,
    16-5-2017

Zeer goede locatie met restaurants, bars en supermarkten net om de hoek. Ook de pitt st mall en Hyde Park liggen dichtbij.Receptie personeel was vrolijk en beleefd. De kamer was heel erg klein en er miste een douche gordijn. Ook was er veel lawaai van de weg. Het hotel viel erg tegen en is nogal prijzig, maar de locatie, het zwembad en de service is wel top!

fom, FOM, 19-5-2017

Beste Charli en Monika,

Bedankt voor het kiezen van Park Regis City Center en neem uw tijd om uw positieve feedback met ons te delen. Uw feedback over onze team's 'Can Do'-houding wordt zeer gewaardeerd.

We horen graag van uw aangename ervaring in het hotel. De positieve vermeldingen van onze locatie, sfeer en waarde hebben ons de motivatie gegeven om onze gasten onvergetelijk te houden.

Hou je goed,

Anthony Davis

Front office manager

Park Regis City Centre

een hotel om nog een keer terug te gaan.

truike99,
    18-12-2013

een leuke ervaring, zowel de kamers als de service waren goed.

Zeer fraai hotel maar wel duur!

Koos,
    11-8-2011

Mooi hotel met prachtige kamers en heel goede service. De prijs per kamer is echter vrij hoog. De ligging is prima voor bezoek aan de Rocks, het Operea House en Circular Quay. Al met al veel te zien in de directe buurt met veel restaurants.

fantastish

boykee,
    11-4-2011

dit echt een aanrader mensen

super waardering

super ligging lekker in de zon

niet al te duur

super veel ruimte

echt zeer kindvriendlijk

Goede lokatie

Sam,
    12-12-2010

Ruime appartementen gelegen midden in THe Rocks op 5 minuten loopafstand van Ciculair Quay waar alle vormen van vervoer samen komen en je dus makkelijk alle kanten op kan om Sydney te verkennen. Appartementen zijn netjes en voorzien van een keukentje en een ruime badkamer. Schoonmaak tijdens het verblijf laat iets te wensen over. Ook zou dubbele beglazing geen overbodige luxe zijn.