vakanties New South Wales

Reviews over accommodaties in New South Wales

Prima zakelijke verblijfs-accomodatie

Erpee te Dee,
    16-12-2015

Prettige ontvangst bij inchecken. Men gaf alle medewerking in het enkele uren verlengen van verblijf in de hotelkamer na uitcheck-tijd. Op de schone en fris ruikende kamer was aanwezig: een kleine koelkast zonder inhoud, een kluisje en een gevuld koffie-/thee dienblaadje met een waterkoker. Stevig bedmatras; en verder een airco, die tenminste niet uitging als je de kamer verliet en je een koele kamer had als je later op de dag weer "thuis" kwam; de airco moest 's nachts wel uit ivm wat lawaaierigheid. De kamers hebben verder geen uitzicht, maar daarvoor zit je dan ook midden in het Business Center met veel hoge kantoortorens.

Wifi-contact was uitstekend op de kamer.

Superdeluxe appartementen met hotel services

Gerben,
    30-3-2015

Dit complex is nieuw (2014?) en ligt in het zakendistrict maar op loopafstand van het centrum aan Campbell Street nabij Chinatown, nette buurt. Hoog gebouw, riante appartementen met eettafel, zithoekje, groot comfortabel bed, veel kastruimte en een volledig ingerichte keuken met vaatwasser. In een andere kast zijn wasmachine en -droger aanwezig, inclusief wasmiddel. Verder zijn afwasmiddel, vaatwastabletten aanwezig. De badkamer is eveneens modern en zeer ruim, ook hier zijn fijne badkamerproducten voorhanden. Balkon is optioneel, maar niet standaard (handig voor rokers!). Receptie is 24/7 beschikbaar. Het zijn appartementen, dus er is geen restaurant/ontbijt in het complex zelf aanwezig. Wel genoeg restaurantjes in de omgeving. Starbucks aan de overkant. Zeer comfortabel verblijf. Niet goedkoop, maar je krijgt er een hele boel voor terug.

Goed strandhotel

Dave,
    19-1-2014

Zeer ruime kamers en een mooi zwembad.

Ligging aan het strand in het centrum.

Hele grote bar vol met jeugd vanwege een of andere feestdag .... geweldig om te zien.

Aanrader!

Fantastische Ligging!

Dave,
    18-1-2014

@ The Rocks met uitzicht op het opera house & the Harbour Bridge.

Kamers ok, ontbijt goed.

Veel restaurants in de buurt, op wandelafstand van Circular Quay vanwaar alle ferry's vertrekken.

Standaard hotel met super ligging.

Jeroen,
    16-10-2013

Het hotel is fantastisch gelegen, met uitzicht op zowel de Harbour Bridge als de Sydney Opera. De kamers zijn eenvoudig maar verzorgd en proper. Een pluspunt bij het hotel is het zwembad en de jacuzzi op het dak, vanwaar je een super uitzicht hebt. Enige minpunt is het restaurant dat veel meer op een cafetaria lijkt, enorm druk en lawaaierig. Conclusie: de ligging zorgt ervoor dat dit hotel een zeer goede keuze is voor een citytrip!