Hotel Sebel Resort & Spa Hawkesbury

ZorghotelWeer vandaag34°19°
Hotel Sebel Resort & Spa Hawkesbury

We hebben een aantal aanbieders voor Sebel Resort & Spa Hawkesbury voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sebel Resort & Spa Hawkesbury in het Nederlands

Goed hotel

Christina
15-9-2011

Mooi hotel in oud-koloniale sfeer gebouwd. Kamers liggen allemaal rond de binnentuin, het zwembad, het restaurant en de fitnessruimte. Tuin goed onderhouden. Barrack kamers ruim, netjes, badkamer niet al te groot, maar wel keurig schoon. Hotel ligt wel erg afgelegen, zodat je eigenlijk alleen maar daar kunt eten als je niet de beschikking over een auto hebt.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

De erbij gelegen Spa is een aanrader, mooi en prima behandelingen.

Enige nadeel was dat de computer in het business center (een hokje met één computer in de receptieruimte) ontzettend traag was en vaak niet werkte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sebel Resort & Spa Hawkesbury in Windsor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sebel Resort & Spa Hawkesbury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.