Appartement Woolloomooloo Waters

Appartement
Appartement Woolloomooloo Waters
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Woolloomooloo Waters voor je op een rij gezet:

Laatste review

beetje kil gebouw maar keurige appartementen in een op

n.van Galen,
23-1-2008

beetje kil gebouw maar keurige appartementen in een prettige buurt,alles op loopafstand

Kenmerken

2008

beetje kil gebouw maar keurige appartementen in een op

n.van Galen
23-1-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Woolloomooloo Waters in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Woolloomooloo Waters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.