Géén boekingskosten

7.7GoedScore uit 22 reviews

• Airconditioning

22 Reviews over Travelodge Wentworth

• 8André25-01-2013

Goede locatie om Sydney te ontdekken.

Goed verblijf gehad in Travelodge, er zijn ook wasmaschines.

• 7Anton31-01-2011

Geweldige service...

Heel klant vriendelijk , met leker eten... echt een aanrader.!

• 7JJ22-11-2010

ideale ligging.

Hotel ligt op loopafstand van Darling Harbour. Goede hotel, netjes, zakelijk maar goed. We zijn eerst 4 dgn, en daarna nog 1 dag geweest. Beide kamers waren erg goed.

• 7Arno Verweij21-11-2010

Goed middenklasse hotel

Goed hotel om een paar dagen in Sydney te verblijven.

• 7Iede Wakker07-10-2009

Prima hotel aangezien je er alleen maar slaapt

Goed hotel, je bent er als toerist toch alleen maar 's nachts en overdag ben je in de stad Sydney zelf. Uitstekende ligging, binnen 10-15 min lopen ben je al bij de Sydney Harbour Bridge. Ontbijt is daar echt niet lekker, weinig keuze en ongezellig. Gelukkig is er als je de hoek om gaat een prima zaakje waar je heerlijke broodjes en koffie kunt halen. Voor de rest een goed hotel met mooi uitzicht (als je bovenin zit zoals wij)

• 8kees13-04-2009

Goed stadshotel vlakbij Hyde Park

Op loopafstand van o.a. Darling Harbour en vele andere leuke plekjes en trekpleisters! Kamers zijn prima, ruim en keurig schoongehouden. Ook een klein keukentje met magnetron, altijd handig. het ontbijt was wat magertjes. Dat kun je dan ook beter buiten de deur doen. (Oxfort Street) Voor de rest een prima hotel. Bij een volgend bezoek gaan we er zeker terug

• 7Gea28-02-2009

Leuk maar niet spectaculair

We waren met familie die in Melbourne wonen een weekend in Sydney. Leuk hotel, kamers prima, goede bedden. Centraal gelegen.

• 8wouter elferink27-04-2008

Leuk net hotel alles prima

• 8H. Meuleman30-03-2008

Het hotel ligt vlakbij het treinstatio Museum en op loopafstand van het centrum. De service is goed maar het receptiepersoneel is soms wel teveel met verschillende dingen bezig waardoor het inchecken onnodig lang duurt. De kamers zijn prettig, bieden comfort, en worden goed schoongehouden. Het hotel beschikt zelf over internetfaciliteiten hetwelk prettig is.

• 8Anneke12-01-2008

Een prima locatie om Sydney te verkennen. Alles is lopend te doen. Wij konden pas vanaf 14.00 uur op onze kamer maar de koffers kan je in bewaring geven. Hierna lekker de stad in. Het ontbijt vonden wij niet echt geweldig maar wel voldoende. De eetzaal is wel erg klein en ongezellig. Er is mogelijkheid om te zwemmen en te douchen mocht je pas laat vertrekken en al uitgechekt hebben.

Hotel Travelodge Wentworth info

• AirconditioningBeschikbaar