Hotel Travelodge Wentworth

Hotel Travelodge Wentworth
7,7

22 reviews over Hotel Travelodge Wentworth in het Nederlands

Goede locatie om Sydney te ontdekken.

André
25-1-2013

Goed verblijf gehad in Travelodge, er zijn ook wasmaschines.

Geweldige service...

Anton
31-1-2011

Heel klant vriendelijk , met leker eten...

echt een aanrader.!

ideale ligging.

JJ
22-11-2010

Hotel ligt op loopafstand van Darling Harbour. Goede hotel, netjes, zakelijk maar goed.

We zijn eerst 4 dgn, en daarna nog 1 dag geweest. Beide kamers waren erg goed.

Goed middenklasse hotel

Arno Verweij
21-11-2010

Goed hotel om een paar dagen in Sydney te verblijven.

Prima hotel aangezien je er alleen maar slaapt

Iede Wakker
7-10-2009

Goed hotel, je bent er als toerist toch alleen maar 's nachts en overdag ben je in de stad Sydney zelf. Uitstekende ligging, binnen 10-15 min lopen ben je al bij de Sydney Harbour Bridge. Ontbijt is daar echt niet lekker, weinig keuze en ongezellig.

Gelukkig is er als je de hoek om gaat een prima zaakje waar je heerlijke broodjes en koffie kunt halen. Voor de rest een goed hotel met mooi uitzicht (als je bovenin zit zoals wij)

Goed stadshotel vlakbij Hyde Park

kees
13-4-2009

Op loopafstand van o.a. Darling Harbour en vele andere leuke plekjes en trekpleisters!

Kamers zijn prima, ruim en keurig schoongehouden. Ook een klein keukentje met magnetron, altijd handig. het ontbijt was wat magertjes. Dat kun je dan ook beter buiten de deur doen. (Oxfort Street) Voor de rest een prima hotel. Bij een volgend bezoek gaan we er zeker terug

Leuk maar niet spectaculair

Gea
28-2-2009

We waren met familie die in Melbourne wonen een weekend in Sydney. Leuk hotel, kamers prima, goede bedden. Centraal gelegen.

2008

Leuk net hotel alles prima

wouter elferink
27-4-2008

Leuk net hotel alles prima

Het hotel ligt vlakbij het treinstatio Museum en op loopafstand van het centrum. De service is goed maar het receptiepersoneel is soms wel teveel met verschillende dingen bezig waardoor het inchecken onnodig lang duurt. De kamers zijn prettig, bieden comfort, en worden goed schoongehouden. Het hotel beschikt zelf over internetfaciliteiten hetwelk prettig is.

Een prima locatie om Sydney te verkennen. Alles is lopend te doen.

Wij konden pas vanaf 14.00 uur op onze kamer maar de koffers kan je in bewaring geven. Hierna lekker de stad in.

Het ontbijt vonden wij niet echt geweldig maar wel voldoende. De eetzaal is wel erg klein en ongezellig.

Er is mogelijkheid om te zwemmen en te douchen mocht je pas laat vertrekken en al uitgechekt hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Wentworth in Sydney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Wentworth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.