Tijdelijk €25 aanbetaling

Travelodge Sydney

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Travelodge Sydney voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 13 reviews

7.2GoedScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Travelodge Sydney

• 6van Overhagen12-12-2014

Een echt stadshotel

Wij hebben hier 2x gezeten. De eerste keer 1 nacht voor het begin van onze rondreis. En dat was prima. De tweede keer 6 nachten voor we weer naar huis gingen en dat was beduidend minder. We zitten op een invalide kamer. Met een hele grote badkamer, maar met een douchegordijn dat de grond niet haalde. Dus iedere dag een klein waterballet. Een wastafeltje op rolstoel-hoogte. Dus voor een redelijk groot iemand veel te laag. De toilet was regelmatig niet schoongemaakt. Of we hadden geen handdoeken , of een badmatdoek. Maar het meest belangrijke was geen kluis ! Geprobeerd van kamer te wisselen, maar ze zaten vol. Eerst zouden we een dag later een losse kluis krijgen, maar die was er ook niet. En ze waren ook niet echt vriendelijk in deze. Hebben toen onze belangrijke spullen in de hotelkluis gelegd, maar kregen daarna iedere 10 minuten op de tv een boodschap dat we bezittingen in de kluis hadden liggen. Dat ging gewoon door,ook nadat we alles weggehaald hadden. Ik zou dit niet meer boeken.

• 7sophie40421-10-2014

Prima hotel

Prima hotel gelegen in het zakelijke gedeelte van Sydney. Kamers waren schoon maar wel wat aan de smalle kant. Voornamelijk de badkamer was klein. Voor de deur zijn er meerder busstops. Het hotel ligt op ongeveer tien minuten lopen van Circular Quay. Wij vonden het hotel een goede ligging hebben om het centrum te verkennen.

• 5h_pen24-03-2013

Alleen als je ergens anders niks vindt!

Hier onlangs 2 nachten verbleven. Is op loopafstand van George Street die naar centrum loopt, is lopend goed te doen. Ontbijt vreselijk slecht voor de 19 dollar die je ervoor betaalt. Hebben geen bar of restaurant, alleen ontbijtzaal. Vanwege de ligging alleen zou ik hier niet meer naartoe gaan, is vreselijk druk met vooral Aziaten. Kamers voldoende. Bij uitchecken in de rij staan!

• 0Rodney16-07-2011

Never Again Travelodge Wynyard

I found the hotel management to be rude. The room was unclean from the previous guest, when I asked that someone come and look at this, it was if I was asking for a massive task to receive a clean room that is made up. Never again!

• 8Nicole28-04-2010

Gutes Hotel für einen Städtetrip

Zimmer sauber, Frühstück gut, alles fussläufig gut zu erreichen,Mitarbeiter freundlich.

• 8Ingmar25-02-2010

Ideaal hotel voor doorreis

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, we kwamen 's nachts aan en werden goed geholpen.

• 8lewis25-06-2009

travellodge at philip st in sidney

clean and reasonable rate. no one to help with luggages to and from room. no safe in the room.

• 6Sas21-11-2008

dit nooit meer

We hebben in oktober 2008 vijf nachten gelogeerd in dit hotel. Kamers zijn ruim, maar daar is dan ook alles meegezegd. Kamers worden niet goed schoongemaakt. Smerige tapijt en het ziet er allemaal verouderd uit. Badkamer smerig, er wordt NIET goed schoongemaakt. De derde dag erachtegrekomen dat een Tas met nieuw gekochte kleding verdwenen is. Personeel van de receptie deed er verder niets mee.

• 7ellabert12-11-2008

Uitstekend reizigershotel

Vanuit Kl naar Sydney, met vertraging een nette ontvangst en de kamer was dik in orde. Aanrader om downtown te gaan verkennen, alles lipt op relatieve loopafstand.

• 8Joris Borst15-01-2008

5 nachten Sydney tijdens kerst 2007. Een week van tevoren dit hotel geboekt, hierdoor kostte het maar AU$99 per nacht! Goedkope deals via website. Van buiten ziet dit hotel er niet indrukwekkend uit, maar de kamers zijn geweldig voor deze prijs. Zeer groot, met keukenblokje met alle voorzieningen behalve een kooktoestel. Zeer schoon en de binnenplaats heeft mooie muurschilderingen en planten, dus je kijkt niet uit op een blinde, grauwe muur. De 'NSW Leagues Club' op de BG zijn we niet geweest, maar ziet er niet uitnodigend uit. Alles is op loopafstand, ook Opera House. Kamers werden elke dag schoongemaakt, prima! Auto parkeren 1 straat verderop, wel duur: AU$32 per dag. Personeel stuurde ons de verkeerde kant op voor de supermarkt, verder wel erg aardig en behulpzaam. Echt een aanrader voor elke stad in Australië!

Hotel Travelodge Sydney info

• AirconditioningBeschikbaar